luni, 7 mai 2012

o zi din viata maestrului verbiaj / monica, leo, gorzo si altii

lui verbiaj,
'happy birthday, mister!'

(RELUARE din 2010) o zi din viata maestrului verbiaj
lui verbiaj,
'happy birthday, mister!'


(cast:
monica bellucci, verbiaj, pantacruel, djerzinski, andrei gorzo, dede, alex leo şerban, radu cosaşu i drughi
music by: harry nilsson & ennio morricone

******************************

BONUS comentariile de atunci

als spunea...
la multi ani! si din partea 'batrinului' de linga cosasu ;)
ps da sa stii k cu monica EU am fost, nu gorzo!
gorzo era ocupat scriind cronik :)


verbiaj spunea...
cel mai frumos cadou, draga pantornatore. m-ai emotionat, prietene. iti multumesc. o sa te tin minte, iti gasesc eu un locsor cald langa muza lui almodovar, tine-te bine. ti-o coc eu.

pantacruel spunea...
leo,
intr-adevar, gorzo scria cronik de la 'dangerous liaisons' pe trupusorul cel inmiresmat al monicai. ca sa nu mai zic ca ma intreb cu cine va semna copilasul care sta sa iasa :P

verbiaj spunea...
lasati penelopele sa vina la mine :)

d. (aka djerzinski) spunea...
in viata vietii mele nu am fost imbracat asa de la 400 de ace ca aici. adevarul e ca se impunea. o astfel de ocazie nu apare de doua ori intr-o viata :p
asa ca vin si eu zic, cu niscai intarziere, dar sper ce nu se contorizeaza aspectul, la multi ani, verbiaje :) tanti auguri, ciao!


pantacruel spunea...
d,
400 de ace comme 'les quatres cents coups'? ;P


als spunea...
@panta: da, da o folosea decit drept masa de scris ;)
c'mon, dintre toti cei de fata stii bine k doar eu am cunoscut-o pe monica... of, invidia & gelozia e mare domne!


pantacruel spunea...
(of), leo,
dar nu e invidie & gelozie,
e aspiraţie & respiraţie (gâfâiala) grea, gravida, insarcinata :)


dede's spunea...
frumoasă adunătură ( sau adunare)

pantacruel spunea...
a tunat si ne-a adunat. corect! :D

Un comentariu:

Scorchfield spunea...

am trăit și eu în copilărie ceva asemănător, în schimb filmul „Malena” m-a copleșit în toate direcțiile...