vineri, 21 ianuarie 2011

cu ochii-n 3,14zdă (VI)* / vorbuliţe & jargoane

'n-o făceam decât pe spate, stăteam la parter cum se zice. nu ştiam decât cel mai simplu futai, dar îi făceam să se simtă deosebiţi. "oh, iubitule, lasă-mă să te simt. m-am umezit toată. aveam o mie de vorbuliţe de-astea idioate. "te rog, nu-ţi duce armăsarul la altă iapă". era de parcă as fi cântat un cântec vechi. iar ei le lipăiau cu lăcomie.

"e bine, prăjiturico?" "ah, doamne, mă faci să mă simt atât de bine!" (un minut jumate, uau, maestre, e un record!). "mai dă-mi un pupicuţ, dulceaţă" "of, drăguţule, eşti prea dulce ca să te pup" (mai repede aş linge ţeava de scurgere). "hai, fetiţo, mă pricep, nu?" "ah, da, te pricepi, da, aşa, oh, ce te mai pricepi, ah, ce bine e!" (păcat doar că ai jurubiţa cam mică)

aveam manie cu curatenia. imi placea intotdeauna sa fac duş inainte. cand imi aduceam clientul la duş, il săpuneam peste tot si ma uitam cum ii creşte ăla micu. si p-ormă ii ziceam: "iubitule, vreau şi io să muşc din cârnatul ăla". apoi il duceam la futelniţă şi se slobozea cât ai zice peşte.'
vestea bună, ieri am aflat-o, e că jj abrams, producatorul, regizorul, scenaristul - lost, forever young, armageddon, mission: impossible III, cloverfield, star trek 2010 etc - a achiziţionat drepturile de autor pentru ecranizarea minunatei cărţi (care conţine şi fragmentul de mai sus). co-scenarist va fi chiar autorul romanului, colum mc cann.

p.s.
* telenovelă foileton
cu ochii-n 3,14 zdă (I) / o. nimigean
cu ochii-n 3,14zdă (II) / dragă miruna
cu ochii-n 3,14zdă (III) / la vida de los peces
cu ochii-n 3,14zdă (IV) / léolo
cu ochii-n 3,14zdă (V) / naked books
.

3 comentarii:

decatifea spunea...

Dovada ca niste vorbe bine ticluite fac si desfac, salta orgolii si nivele de reprezentatie (prestatie), deschid portile si implinesc asteptarile. Sau chiar le depasesc.

Dar vorbele murdare... sint chiar murdare?

pantacruel spunea...

vorbele murdare bine ticluite sunt curat-murdare :P

Anonim spunea...

Doubt is the key to knowledge.
[url=http://ugg-bailey-button-triplet-1873.blogspot.com/]ugg boots 1873bailey button triplet|[/url] ugg-bailey-button-triplet-1873.blogspot.com
[url=http://www.spyderjacketssale.info/]sale[/url] www.spyderjacketssale.info
[url=http://nike-shoes-australia.blogspot.com/]nike shoes australia[/url] nike-shoes-australia.blogspot.com
You never know your luck.
spyder jackets www.spyderjacketsski.info
mens suits mens-suits-outlet.blogspot.com