miercuri, 12 ianuarie 2011

minunaţii noştri poeti şi minunatele lor femei / fără cărtărescu

am scris astazi, pentru o revista, un material generos (12.000 de semne) cu un tiltu palpitant, scriitorii romani şi minunatele lor amante şi care începe cam aşa:
poetul ion vinea a avut peste zece mii de femei, în timp ce colegul său de breaslă ion barbu şi-a trecut în agendă doar cinci mii de amante. altfel, camil petrescu s-a iubit cu monica lovinescu, nichita stănescu cu gabriela melinescu, păunescu cu ana blandiana, preda cu aurora cornu şi nina casian, piru cu (mai toate) studentele sale, dinescu şi iaru cu denisa comănescu. c-aşa-i cu poezia.
(continuarea o voi posta mai pe luni-marţea viitoare)

evident, cea mai mare parte din informatii am primit-o de la un prieten (care incepe cu litera ş.), iar ieri, in timpul supra-documentarii, am gasit si informatia ca, de ex, poeta ioana nicolaie, actuala sotie a poetului mircea cărtărescu, a fost mai intai soţia poetului gelu vlaşin (ăla cu reţeaua literară).
nu cunoşteam amanuntul si mi-am zis ca o sa-l adaug. dar uite ca am uitat de el si am trimis fara.

3 comentarii:

d. spunea...

of! in ce situatie de tip "toata lumea se f.. cu toata lumea si lumea-i mica" te-ai bagat. cui prodest? sau altfel spus, ai vreun cui impotriva cuiva ;)?

pantacruel spunea...

nimanui nu foloseste, sunt de acord. dar, altfel spus, pana la urma si astea, 'toata lumea se f... cu toata lumea si ce mica-i lumea' sunt tot un fel de biografii (mai mici), iar mie, de cand ma stiu, chiar imi plac biografiile oamenilor (cat de cat) importanti ;)

Anonim spunea...

luminous summits.
[url=http://ugg-boots-saleon.blogspot.com/]ugg boots sale[/url] ugg-boots-saleon.blogspot.com
[url=http://classic-uggboots-sale.blogspot.com/]ugg boots sale[/url] classic-uggboots-sale.blogspot.com
[url=http://spyder-jackets-outlet.blogspot.com/]spyder jackets[/url] spyder-jackets-outlet.blogspot.com
The darkest hour is that before the dawn.
burberry outlet burberry-outlet-discount.blogspot.com
ugg boots usa www.ugg-bootsusa.info