sâmbătă, 5 martie 2011

câte o pungă de căciulă

nu țineam să mă dau mare, dar nu mă pot abține.
așadar, m-am obișnuit să consum o pungă de pufuleți, dacă nu chiar două sau trei(!) pe săptămână - gustoși, ieftini și merg bine cu bere.
în fine, citeam acum, în z.f.,
'în românia, piata pufuletilor este estimată la peste 20 milioane de pungi pe lună (o afacere de 10 milioane de lei = 2,3 milioane euro).'

cifra de afaceri, ca cifra de afaceri. pe mine mă doare sufletul când mă gândesc la numărul pungilor. căci dacă, lunar, se aruncă pe piață doar 20 de milioane de pungi, adică fix una de căciulă pentru fiecare român, iar eu, pofticiosul, mănânc una, două sau trei pungi pe săptămână, adică 4 - 12 pungi pe lună, mai mult ca sigur câțiva concetățeni rămân fără pufuleți. mama mă-sii de viață!

Niciun comentariu: