sâmbătă, 28 mai 2011

tonight (in the town) / laurel & hardy, gable & leigh, barça & man utd

după cum (abia) se distinge în imagine, tonight, in the town, avem stan și bran, adică laurel & hardy, iar la 'next attraction' observ (dacă nu cumva am nevoie de dioptrii) că va rula lacrimogenul gone with the wind, cu clark gable și vivien leigh.
eu zic că nu-i rău deloc, mai ales că, tot în seara asta, mai avem și finala champions league
fc barcelona - manchester united.


în plus, dacă bate barça (mare favorită), câștig și niște bănuți - deja simt că mi-am făcut câțiva dușmani de moarte! - , vreo 3 milioane amărâte, în urma unei investiții de 5 lei. investiție făcută în iarnă, când am pronosticat următorul ș(t)ir fibonacci:
oțelul - campioana româniei,
dortmund - campioana germaniei,
milan - campioana italiei
și
barcelona - campioana europei.
cum primele trei au ieșit deja, mă aștept la un neașteptat ghinion/înec la mal.

2 comentarii:

Jovi spunea...

Bafta (desi eu am pariat pe un 2-1 pt MU, dar renunt la castigul meu prea mic)...

pantacruel spunea...

:)
chiar nu-mi pasa cine bate azi. sincer! vreau sa ma uit la meci (si la beri) cu placere, nu cu incrancenare :P