sâmbătă, 14 iulie 2012

noul iulian mihăescu & noul ioan cărmăzan

farmaceutic comentariul celor doi căcănari de la pro tv, mihai m și ion a, la supercupa dinamo - cfr. dupa o interventie profi în careu a lui n(e)ica (nimeni), unul dintre cei doi păcălici cu lipici de la tv lansează următoarea comparație: nica este noul iulian mihăescu. pentru câteva clipe mi-a stat mintea. era ca și cum pantacruelos kapetanos s-ar fi apucat de cinema și un critic distins l-ar fi proslăvit, deja, drept noul ioan cărmăzan.

câteva secunde mai târziu, țucudean marchează pentru cea mai bună echipă din obor (fără diuscuție). comentatorii exclamă la unison: fantastic! dacă ar fi fost de culoare, am fi zi s că e noul mario balotelli. culmea, exact în momentul în care eu mă gândeam că junul țucu ar putea fi noul marian damaschin.

ps
dinamo a cam luat supercupa, căci tocmai urmează să execute lovitura de departajare amintitul țucudean - cel mai bogat fotbalist din românia, cică, cu ferrari, porsche și harley davidson în garaj (ul părinților) -, acest marion cotillard al gazonului, iar scorul e(ra) 3-2 pentru ăia mai buni.

2 comentarii:

d. spunea...

Dacă ai fi luat "l"-ul de la Mario B. şi l-ai fi pus în contul doamnei Marion C. aş fi înţeles? Dar aşa? Ai deposedat ambele pesonagii de o literă esenţială pentru dumnealor. De pildă, dacă ar fi în aeroport nu i-ar lăsa nimeni să treacă fără dublul l. Aşa că solicit reparaţii urgente :)) Şi nu d-alea Moraes :p

P.S.: Bo-ne-tti, Bo-ne-tti! Am zis încă de la primul mandat că omul ăsta are stofă de antrenor.

pantacruel spunea...

mister d. (bo-ne-ttti :P, ca sa fie)
nici nu imi dadui seama de 'l'ălăială, dar macar recunoaste ca asa, deposedati de cate o litera (oricum in surplus) personagiile par(eau) mai din peisagiu ;)
merci (ca de obicei) pt neostioita vigilenta!

ps
te pomenesti ca iarasi anulam toate calculele hartiei si ne luptam cu sanse (irationale) la titlu. mai stii? :P