duminică, 27 mai 2012

of, bute, bute...

am văzut multe filme despre box, câteva meciuri pentru titlu(ri) si chiar gangs of new york (de vreo 3 ori). n-am vazut insa niciodată o cârpă atât de cârpă ca bute, in meciul cu froch.

si cica nu-i frumos sa dai in cei cazuti la pamant. pai bute al nostru a murit in picioare (ca un erou), nu pe jos ca ramele. lesinat, casapit, incapabil sa inteleaga ceva din maciucile in cap expediate de batrana gloaba de 35 de ani.

aud acum vorbindu-se de revansa, de recastigarea centurii, de speranta care... hai, mă, sa fim seriosi! am stat pana la ora trei noaptea, in loc sa ma odihnesc, doar ca sa ma conving ce poate mister ko, cand da de unul care a mai practicat (si) box la viata lui. am stat si am inteles tot. toate socotelile & retele finaciare. nu mai am nevoie de explicatii si revanse.

Niciun comentariu: