miercuri, 20 februarie 2008

despre diavoli, câini şi alţi demoni

acolo, înecat în praful maidanului, a întâlnit o minge ţâţoasă de cauciuc. avea o roşeaţă necuviinciasă în obraji şi un petec negricios sub buricul cel durduliu. imediat s-a îndrăgostit de ea aidoma unui poet cu inima străpunsă de săgeţi.

clip 1

abia mai târziu şi-a dat seama că era mult mai talentat ca (tele)spectator. şi, slavă Domnului, nu era singur pe lume. avea rezervat un loc călduţ de suporter fanatic la peluza ‘diavolului’ milanez şi un altul la tribuna a doua, în bătaia vântului, printre ‘câinii’ din groapă.

- drace, îşi spuse îngrozit, s-au şi făcut treizeci de ani de fotbal!
aşa era. treizeci de ani de fotbal pantacruelic, atât de plăcuţi şi aţâţători...


clip 2


tocmai de aceea champions league începuse din nou, iar liga I şi cupa româniei băteau la uşă, gata să o dărâme.
cât despre apropiatul euro 2008,
în ale cărui nopţi supranaturale întregul continent amuţeşte, scăldat în reverii şi lacrimi, murmurînd numele jucătorilor,
dar şi despre alte trufandale, ceva mai la vară...

9 comentarii:

verbiaj. spunea...

deci caine-mi esti. si diavol. eu sunt leu albastru, ordinul "perfectul simplu in grad de comandor" si mai tin si cu borussia dortmund.

Unknown spunea...

Aprob afirmativ.
Am iteles Panta cu AC Milan si Verbiaj cu Borussia.
Asa sunt si eu sunt inebunit dupa Celtic din Scotia, Manchester City din Anglia, Bayern din Germania, AS Roma din Italia, Spartak Moscova din Rusia, Steaua Rosie din Serbia, Honved din Ungaria, IFK Goteborg din Suedia, River Plate din Argentina ...

verbiaj. spunea...

poate ne strangem si noi sa ne mai dezmortim oasele palind o besica. aprobati pozitiv sau negativ?

pantacruel spunea...

eu votez: DA!

pantacruel spunea...

dede, verbiaj,
dragi tovarasi de suferinta,
dupa cum stiti si va mai amintiti, cu lăcrimi pe echipamentul rosiatic de pe vremuri,
pe terenul dezvelit de iarba al politehnicii, in tristele amurguri de dupa serviciu,
veneam la miute impreuna cu nevestele cele grijulii care ne aplaudau frenetic.

schimbam ceva in tactica de joc sau reluam de unde am ramas?

Unknown spunea...

Eu zic sa schimbam tactica. Eu spectator profesionist si voi doi arbitri. De jucat sa joace cine mai poate si cine mai stie.

pantacruel spunea...

dedes,
eu zic sa imi permiti luxul de a scrie, de la masa presei, cronica acestei partide inedite. adica la umbra falnicului copac cu flori din dreapta portii.
sunt convins ca verbiaj se va descurca de unul singur cu impartirea cartonaselor cu prajiturele.
ar fi culmea, dupa ce a exersat presingul si marcajul strans la fluierul piciorului suplu al monicai bellucci, sa nu mai stie cum e treaba cu pozitia nefireasca a unor expirati in suprafata de pedeapsa... ")

verbiaj. spunea...

eu pot fi rezerva rezervei. daca rezerva se accidenteaza si nu mai poate sa stea pe banca, ii iau eu locul. as zice ca incepe sa se faca frumos. sambata sunt busy, duminica lucrez, dar pentru saptamana cealalta nu am vreun plan. ar fi weekendu 1-2 martie. deci ne ramane data de 2 martie pentru noi. daca nu plecati pe undeva, poate mergem in tineretului o ora sa facem un un-doi.

pantacruel spunea...

un... un-doi-trei, cred ca ai vrut sa zici!
sau dede, fosta glorie a plaiurilor argesene, ti se pare ca nu mai face fata nici macar in poarta?