duminică, 13 iunie 2010

nopti africane – a doua noapte / ma numesc verde

(explicatie foto: forever green)

mă numesc green, robert green, dar mă tem că de azi înainte voi fi cunoscut drept ”ucigaşul”. dacă înaintea meciului cu sua, mi-ar fi spus cineva că voi rămîne forever în memoria englezilor, l-aş fi sărutat din tălpi pînă-n subsuori. însă nu mi-aş fi imaginat niciodată că...

tot încerc să dau vina pe jabulani, pe băşica aceea buclucaşă confecţionată din latex indian, termoplastic din poliuretan-elastomer din taiwan, acetat de vinil, poliester, bumbac, lipici şi cerneală made in china. dar-ar dracii-n ea de minge!

au trecut ore bune de cînd am scăpat jabulana-n plasă şi am făcut de rîs albionul (egal chinuit cu statele unite, după un început fantastic de meci), dar mi-e imposibil să ma obişnuiesc cu crima. m-am zvîrcolit în pat toată noaptea, însă n-am putut aţipi nici măcar un minut. zăceam ca o plăcintă în intuneric şi zăream umbre umblătoare. (...)

(continuarea pe dilemaveche.ro)

14 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
textul tău e mult prea artistic pentru amărâtul ăla pe care îl compătimesc...
Era o vreme când cel mai mare autor de gafe din fotbalul mondial era Rică Răducanu... Pe atunci, la fiecare Campionat Mondial, erau doar patru favorite : Brazilia, cu care ţineam toţi, Anglia, pe care o simpatizam , Italia, cu care ţineau câţiva, şi Germania, cu care nu ţinea nimeni...

pantacruel spunea...

:))
erau mai multi, serbane, cu italia! macaronarii au avut mereu o mare admiratori cu duiumul printre gagicile si baietasii din urbea noastra.

eu am tinut, de cand ma stiu, cu olanda lui van basten si guillit. mai simpatizez si acum cu ei, insa ARGENTINA asta a lui maradona si messi si carlito tevez mi-a luat mintile de-a binelea.
as mai sta un an acasa, cu cracii-n sus, citind carti sub adierea aerului conditionat, numai ca argentinienii astia sa mai ia o data titlul mondial.

Unknown spunea...

mie imi place cel mai mult continuarea.

pantacruel spunea...

adica partea plina a paharului :P
bahi(hi)cule!

badafly spunea...

E chiar mai buna adaptarea ta decat a lui Pamuk:)

pantacruel spunea...

dar nu la fel de buna ca si a lui palahniuk, fac pariu :)
pamuk asta e un plagiator, iti spun eu. s-a autoadaptat singur, in baie, cum lumina stinsa :P

Şerban Tomşa spunea...

Aşa percepeam eu lucrurile... ţineam cu Brazilia împotriva oricărei ţări europene...
Olanda şi Argentina au venit după aceea...Şi eu ţinean cu Olanda lui Cruyff, dar n-am văzut-o niciodată campioană mondială... Nemţii ( cărora ar trebui să li se interzică prin lege să practice fotbalul ) şi argentinianul Kempes mi-au spulberat visul.
Acum da, Argentina e echipa mai frumoasă...

pantacruel spunea...

si germania, vad. si sa nu uitam spania, brazilia, olanda si portugalia. spectacolul abia acum incepe...

dana spunea...

ce muza zgomotoasa a dat peste tine!

pantacruel spunea...

vuvuzeta? vuvuzeta? :P

dana spunea...

tre sa recunoastem ca sunt de farmec pline (sic!), inconfundabile. ce ar fi fost acest campionat fara vuvuzele? sau fara povestile tale!?

pantacruel spunea...

dana,
esti draguta (merci)
dar sa nu ne imbatam cu apa rece. povesti sunt pe toate drumurile, meciuri frumoase mai putin :)

dana spunea...

eram mai degraba malitioasa, decat draguta...(merci)

pantacruel spunea...

pentru mine sunt sinonime! :P