marți, 1 iunie 2010

istanbul, istanbul (by pantacruel)

17 comentarii:

Unknown spunea...

Frumoase fotografii sultane!

pantacruel spunea...

doar 'frumoase', jupâne? nimic mai mult? :D

claude spunea...

amintirile mele despre Istanbul sunt cam alb-negru (se intimpla prin '91 excursia), dar vazind alunita fetei din poz(n)a cu nr.11 pe tricou, mai ca as vizita din nou partea asiatica a orasului. ;P

anadana spunea...

am simtit briza, am adulmecat miresmele b(i)azare, am savurat liniste si cuvant si dulceata cataifului, m-am racorit cu pepenele duduii,n-am suportat zgomotul cursei,am admirat zambet turcesc(?),am adormit in noaptea inflorita admirand poze pantacruelice:)

dana spunea...

(trecand peste invidie si pofte)ce fac barbatii din fotografia 5?

pantacruel spunea...

claude,
fata frumoasa cu alunita mica se cheama aylin si am mai multe poze cu dumneai. desigur, aylin va avea propria ei poveste pe acest blog ;P

anadana,
se poate spune si asa, cum sugerezi, ca baştanul pantacruel a fost acasa la padişahul gargantuel ;)

dana,
isi spala piciorusele scarbavnice ca sa poata intra in moschee :)

dana spunea...

of! cata ignoranta zace in mine!

pantacruel spunea...

ei, nici chiar asa! :P

Anonim spunea...

your name is red ??!!:)
great journey!!!

pantacruel spunea...

mister dj-anonim (?)
my name is (just) efendi pantacruel :)

innuenda spunea...

Doamne, câtă frumusețe! Iar instantaneul cu jumătatea ta e genial! Panta, ce pot să-ți spun, să-ți fie de bine huzurul! (Ajung și eu, dar ceva mai la sfârșitul arșiței.)

pantacruel spunea...

innuenda,
jumatatea mea este sotia, care chiar este geniala :)

innuenda spunea...

Păi știm, că ne-ai mai arătat-o și-n alte poze.:)

pantacruel spunea...

sunt un mare laudaros, innu, stiu asta :)

Anonim spunea...

efendi Pantacruel,
*my name* nu poate fi lasat pe batonul de unt caci , sunt doi elefanti ,( ultimul niciodata nu inchide usa la frigy) nu ma lasa sa semnez decat *anonoim*
verile se intind levantin, ca un serbet de trandafiri or capsuni aici :http://www.slide.com/r/-ONdSbnJ7T9Fud8y1ODckorvsgIjvtoV
si pe malul Dambovitei !!!
bine ti-ai revenit :):)

Irina M. spunea...

Interesant post!

pantacruel spunea...

cadana anonim :P,
multam pt link, e f fain! :)

irina,
nu pot sa nu fiu de acord cu asemenea declaratii :)
merci!