sâmbătă, 25 aprilie 2009

'bucurești, orașul căcat'

un film (delicios) de pantacruel

29 de comentarii:

Pobby spunea...

in viata mea nu o sa mai manc ceva preparat la gratar! zum...zum...zum
curiozitate: in cat timp ai gasit numarul asta impresionant de manifestari ale vointei de a fi a colonului animal si uman?
unele forme erau chiar impresionante prin culoare si textura :)

pantacruel spunea...

pai mi-au trebuit cam 5 ore de "filmare", in timp ce gatitul a durat doar 45 de minute :)
cu tot cu muzica!

ioana spunea...

şi ce confortabil m-am aşezat în faţa ecranului, cu un pachet de biscuiţi poieni lîngă mine...:))

pantacruel spunea...

am uitat sa mentionez, ioana...
"a se vedea inainte de masă!" :p

ioana spunea...

am reuşit, panta, să urmăresc, pe secvenţe (cred că aş putea să-i spun lejer) lung-metrajul...:))
nu mai mănînc nimic la grătar, nu mai folosesc romtelecomul şi nici pe tudor gheorghe nu-l mai ascult...:))

Unknown spunea...

consistent subiect

anadana spunea...

si-abia asteptam sa-l citesc(vizionez)pe panta cu...poemul.Cine sa-si imagineze ca-i la propriu? bleahh! Trebuie sa recunosc ca nu m-am putut uita decat cu coada ochiului,mai ales ca filmuletul se tot oprea cu obiectul in prim-plan.Una peste alta ,imagine+muzica = idee pantacruelica originala!(ca de obicei)

anadana spunea...

P.S. si Gratis, auzi...

pantacruel spunea...

ioana,
in acest caz trebuie sa gasim alternative:
- fiertura in loc de gratar,
- sms in loc de romtelecom
- gheorghe gheorghiu (dej) in loc de tudor gheorghe...

pantacruel spunea...

dede, te contrazic.
urmareste cu atentie 'sibiectii'! :)

anadana,
gratis si pe alese! :p

gabitza spunea...

A dat norocul peste noi!:P
Asta pentru ca unii reusesc "sa-si rezolve afacerile din mers"...
Ce sa zic...gratar voi manca facut de manuta mea, Tudor Gheorghe...pe limba mea:), daca ma las de ascultat si...acasa tot ma intorc, chiar daca va trebui sa-i numar si sa-i ocolesc:))

pantacruel spunea...

dedes,
mai sus era 'subiectii', cu 'u', ci nu cu 'i'. in fine...

gabitza,
daca ii numeri sa imi spui si mie cati sunt in total! :)

gabitza spunea...

Aaaa... Ai dreptate, cred ca am sa ma limitez la a-i ocoli!:P

Radu Tanase spunea...

Vaaaaaaaaaaiii!!! Mi-au placut multe secvente, de fapt toate, insa doua m-au dat gata: cea cu plantutza mica si verde plina de viatza, situata exact langa un frumushel kktzel si cea cu Gigi pleaca!!! :) Genial Panta, genial ca de obicei...sa ne traiesti!!!

Radu Tanase spunea...

Si inca ceva, vorba ceea lu Arghezi: "Din bube, mucegaiuri si noroi...iscat-am frumuseti si...:)

pantacruel spunea...

gabitza,
fara limite! :)

radu,
multumesc pt urari! insa mai important pt mine este sa imi traiasca laudatorii :)
altfel, ar trebui sa incep sa ma laud de unul singur ;)

Anonim spunea...

Atunci când vine vorba de rahaţi îi simt, de numa’ numa’...chiar când să calc în...şi fericita de mine, calc peste...Nu ştiu cum, da’ am simţit o chemare spre blogu’ lu matale, ceva de spăriat! M-am gândit să fac eu treaba aia murdară şi să-i număr(pentru cei care se bagă la comentat înainte de vizionat, ca să ştie în ce se bagă!): unu’tare, imediat după falnicu’steag ce ne reprezintă pre toţi sub el(dac-ar şti el!!!), altu’ moale, rezolvat din mers, înainte de nenea cu sacoşele. Nu erau eco! Am observat bine, cred! Că io eram ocupată să savurez altă privelişte. Unu’ imediat după zidarii mâncăcioşi care respectă regulile de circulaţie, conştiincioşi. Unu’ după scena de familie cu mama şi fetiţa din staţie, care „papă mamă, ca să creşti mare”, şi după nenea care ţi-a iscodit obiectivu’ de un’ să ştie el că obiectivu’ matale cruelic era altu’. Io-l scoteam la montaj! Încă doi diferiţi, imediat şi eu sunt de-acord cu reclama(mi-a venit să vomit de 10 ori, datorită diferenţelor de culoare) Cine mi-o plăti? Încă doi după reclamă şi înainte de T.G., după Tudor încă unu moale. Mi-au plăcut florile, păsăricile. Se cereau, parcă, la montaj! Încă unu’ în formă de S...superrrr! După cuţu mângâiat am luat o pauză să-mi mângâi pisica. Apoi. pe alese am numărat unu’ gras, unu’ în prelungirea zidului, în sus, Unu’ pentru Jiji, gratis, la Scânteia încă unu’, după cutia de timişoreana încă unu’, care-l năpădiseră bălăriile, apoi altu’ delicios, încă unu’ moale după o reclama la pupici. Ăla la bordură a fost fenomenal! Câtă precizie în acţiune!...mmm...apoi micii, încă unu stropit! Şi apoi festinul mult aşteptat. Aşadar, în total, doamnelor, şi domnilor, la număratoare au ieşit 19... De nu mă credeţi, poftiţi de-i număraţi şi voi, dacă vă dă…ochiul! ;) Să nu fie de deochi, măi panta, măi, eşti de premiat!
Adică dacă tu ai stat 5 ore să filmezi, adică io, de ce să nu stau 5 minute să vizionez în detaliu, comod, în scaun sau la budă? :))

pantacruel spunea...

doamna mareana-almanahe esti fenomenala. pai cum ii vizionezi matale comod la buda? ai televizor si acolo, chiaburo?!

dragoş c spunea...

mda, ar trebui sa si scrii despre. adica din cand in cand sa strecori cate un "cacat de bucuresti" printre cuvinte... dar mi-a placut. filmul, adica.

Anonim spunea...

am lap-top! ;)

Anonim spunea...

luat pe persoana fizică...hihi!

pantacruel spunea...

dragos,
am sa strecor si cate un cacat de bucuresti cuvantator, din cand in cand, numai ca e cam infundata strecuratoarea :)
merci!

almanahe,
banuiam eu ca ai si ceva din valentin stan, ci nu doar din vanghelie ;)

gabitza spunea...

:)))ok!
@panta: voi incerca sa mentin distanta de siguranta. Dar...om sunt si eu!;)
@almanahe: ai dreptate, am incercat sa ma fofilez de la o treaba...nedelicata;).
Dara, daca tot ai facut-o tu si m-ai si apostrofat ca nu am avut curajul sa continui, m-am incapatanat si iata rezultatul: te contest-sunt 16... Nu poti numara de doua ori acelasi "subiect"! Si memoria ta vizuala a avut de suferit la asemenea imagini! Nu numai curajul meu:p
Oricum, Panta... Original ca intotdeauna! Sa ne traiesti!:)

pantacruel spunea...

ha,ha cat imi place ca spectatorii mei fideli au inceput sa se certe pe numarul de... :p

intr-adevar, gabitza'subiecti' sunt in dublu rol, dupa ce alti doi, prea uscati si crengosi, au cazut la montaj :)

als spunea...

haha, 'savuros' pamfletul...

mi-a amintit de: bunuel, 'fantoma libertatii'; pasolini, 'salo'; si, fireste, ferreri: 'marea crapelnita'.
cite referinte cinefile in numai 2 minutele!! ;)

pantacruel spunea...

esti un domn, domnule als! :)
minunatul 'salo' il stiu, 'fantoma libertatii' nu mai stiu, iar de laudata 'crapelinita' nu am dat nici acum...

cate lipsuri la un cinefil pantacruelic de weekend!! ;)

Anonim spunea...

hehe...Găbiţo, s-o fi răsturnat 6le tău în chip de 9ul meu, sau 9ul meu în 6le tău…ca la nea I.L…da’ cine mai stă să-i numere! Te cred pe cuvânt…
Panta, după atâta NOROC, n-am câştigat nimic la 6/49…

Anonim spunea...

RECUNOSC, NU AM PUTUT SA VAD FILMULETUL TAU PE TOT ECRANUL CALCULATORULUI. L-AM LASAT ASA, SA CURGA MIC SI L-AM VIZIONAT PRINTRE DEGETE.
DA, CU TODOR G. CE-AI AVUT?????

pantacruel spunea...

tudor gheorghe? victima colaterala ;)