sâmbătă, 2 iulie 2011

'c’est un film simple sur des choses compliquées' / j.l.g.

- Poți să-mi vezi picioarele în oglindă?
- Da.
- Crezi că-s frumoase?
- Da, foarte frumoase.
- Dar gleznele mele îti plac?
- Da.
- Și genunchii mei îti plac?
- Da. Tin foarte mult la genunchii tăi.
- Și la coapsele mele?
- Da. Și la ele.
- Îmi vezi spatele în oglindă?
- Crezi cã fesele mele sunt drăguțe?
- Da, foarte drăguțe.
- Vrei sã...?
- Nu, e în ordine.
- Dar sânii mei... Îți plac?
- Da. Enorm.
- Încetisor. Nu asa dur.
- lartă-mă.
- Ce-ti plac mai mult, sânii sau sfârcurile mele?
- Nu știu. Amândouă îmi plac la fel de mult.
- Dar umerii mei? Îti plac?
- Da.
- Nu cred că-s destul de rotunzi.
- Eu cred că da.
- Și brațele mele îți plac? Și chipul meu?
- Da, și chipul.
- Totul? Gura mea, ochii mei, nasul meu, urechile mele?
- Da, totul.
- Deci mă iubești în totalitate?
- Da.
- Te iubesc total, tandru, tragic.
- Și eu.

Niciun comentariu: