duminică, 14 octombrie 2007

maestrii si margareta

exceptional.
la emisiunea de cultura (nu generala**) de pe 'realitatea',cea moderata de plesu si liiceanu si avand un invitat de acelasi calibru, dan c mihailescu...
(ce tripleta!!! - comparabila in alt 'sport' numai cu tripleta de aur a milanului de la inceputul anilor 90, gullit, van basten, rijkaard,
... cu tema 'ce (ne) facem cu inteligenta'
a reiesit ca
vanghelie este (absolut) genial.

un singur geniu si o puzderie de invatati...



**apropo de emisiunile de 'cultura generala' (si toate accesoriile si derivatele, de pilda 'conquistadorul'!/ integramele si sudoku or intra aici?)
acestea au devenit exclusiv destinate semidoctilor incurabili.
si inca ceva - e greu de inteles de ce sunt ahtiati, infometati, incurabilii cu pricina dupa atatea concursuri si clasamente.

18 comentarii:

Unknown spunea...

A inebunit panta. Trei postari in doua zile.
E simplu, semidoctii au si ei nevoie de ceva care sa le intareasca increderea in propriile capacitati intelectuale.
Vanghelie e un geniu inteles de majoritatea votantilor din sectorul 5.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

hehe. am prins si eu pic din emisiune, chiar de la faza cand Liiceanu a dat verde teoriei care-l avea protagonist pe genialu' de vanghelie. :)


ps:
incearca sa lasi la liber commenturile; cei care n-au cont de blogger vad ca nu pot posta.

forast gamp

Publicitate, acum!:)

pantacruel spunea...

forast gamp,

esti binevenit pe aici.
merci pentru sfat,
o sa incerc sa le las libere,
pe ele, pe commenturi,
dar mai intai trebuie sa invat cum.
poate imi isie din prima,
ca atehnic m-a mai facut mama...

pantacruel spunea...

publicitate,
ai dreptate,
ca ne dorim sa facem bani :)

pantacruel spunea...

cred ca mi-a iesit.
acum poate comenta oricine.

chiar nu am intentionat vreodata limitarea accesului cuiva la commenturi.
ba, dimpotriva.

Anonim spunea...

se-ntampla. asa e prima oara. nici eu nu stiam la inceput ca trebuie activata o functie; dupa ceva timp am bagat de seama. :D

Anonim spunea...

se-ntampla. asa am patit si eu prima oara. nu stiam ca trebuie activate si dupa ceva vreme am bagat de seama.:D

Unknown spunea...

Mai nea Panta, sa-ti multumesc pentru aprecierile de pe blogul Kolonelului sau sa-ti zic vreo doua ca ma dadusi in fapt ca sunt un umil plugar in brazda sportului?
Mersi.
Mare dihanie esti.

Unknown spunea...

Panta receptie. Proba de microfon.

Aky spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Aky spunea...

Panta, Crudule, da de originalul lui Bulgakov nu zici nika? :( Mi-s vesel ca am redescoperit cartea in biblioteca (a citit careva din oaspeti volumul lui Ion Vartic despre Bulgakov?). Esti prea bonom si primitor, altfel ziceam ca e blasfemie alaturarea lui Vanghelie cu asa o carte-bijuterie.
Valeu, mi-am amintit ca am zis la Kolonel candva ca l-as vota pe Vanghelie daca ar aplica ideea cu liber la cultura.. Bausem, cu siguranta. Fara ulei inainte.

pantacruel spunea...

auleo, aky,
ca bine le zici...

lui bulgakov,
cum sa nu,
o sa-i dedic cu placere o saptamana speciala in curand, ca altfel nu am facut nimic.
merita din plin.
dar numai dupa ce termina si domnul dede zilele acestea 'toba de tinichea'
(el, amicul dede, si-a vandut sufletul scriitorincilor romanii (si rusi) - na ca nu te mai laud nea dede, desi tot un elogiu este si asta...),
ca despre cartea lui gunter grass mare pohta sa zic vreo doua, mai am...

pana atunci ma voi ocupa putin de batranete...

printr-un 'post' care va sa vie.

Aky spunea...

Scuzati, inca ceva - daca e de literaturi de respiratie germanica, pune o scriere si despre Eginald Schlattner, cu Cocosul decapitat cel putin.

pantacruel spunea...

aky,
mi-ai dat o idee buna. o sa dau iama in librarii sa cumpar 'cocosul decapitat'. pica numai bine inaintea filmului lui radu gabrea realizat dupa aceeasi carte, care trebuie sa apara cat de curand pe ecaren!
merci.

Aky spunea...

Il vrei in germana, cu autograf?:D

pantacruel spunea...

cu autograf, da,
aky, dar nu in germana sau chineza.

Laur spunea...

Battlestar Galactica

Heroes

Rome

si ce-o mai veni dupa aia