miercuri, 21 noiembrie 2007

cioburi. 1

nu stiu daca mai pot pretinde ca stiu ce vreau de la viata.
am avut parte de vise, ca oricare altul,
am avut entuziasme usoare si reverii insemnate.
nu cu multi ani in urma, imi intrezaream viitorul
ca pe o vitrina spatioasa si luminata.
toate erau asezate frumos, la locul lor.

este suficient acum sa arunc cate o privire in spate
pentru a recunoaste franturi si aschii din visele dragi.
de demult.
vitrina exista intr-adevar. fiecare dintre noi are cate una.
eu tocmai incep sa adun din cioburile cazute pe asfalt.

‘poate ca eu n-am trait viata mea, poate am trait viata altora, o viata intretesuta din viata tuturor’ (pablo neruda)

9 comentarii:

Paul Dimulescu spunea...

Amice, nu pot fi de acord cu ideea "vitrina frumoasa, cu toate asezate la locul lor"... Este oarecum plictisitor sa te gandesti ca totul arata ca-n "breakfast at tiffany`s". Nu din cauza ca realitatea doare, ci pentru ca visele`s plictisitoare odata devenite realitate :)

pantacruel spunea...

salut paddy.
tu erai (paul dimulescu)?
:)
ca nu recunoasteam...

ce n-as da ca totul sa arate ca in "breakfast at tiffany`s".

insa ai mare dreptate.
visele devin doar niste... fotografii vechi puse la pastrare intr-o carte (ca sa nu le zic flori presate),
dupa s-au uscat devenind realitate.

Paul Dimulescu spunea...

Da, eu eram paul dimulescu... Dar printre atatea porecle am spus sa nu fiu singurul care face nota discordanta. Ca nume proprii si personale mai sunt, dar apartin unor fete :D Nu, nu-s misogin, nici gicacontra. Sunt doar fan de muzici irlandeze :) Si visul meu e sa fac o vizita pe campiile lui green eire. Dar.. daca-mi place berea, garantez ca nu mi se usuca nimic :D

pantacruel spunea...

muzici iralndeze?!
bravo paddy!

de cand visez si eu sa ajung pe acele taramauri care au dat tot ce are muzica britanica mai bun!

si cand te gandesti ca tot ce are muzica lumii mai bun este britanic... :))

si sa nu mai vorbim de bere. evident!

zuzeta spunea...

foarte interesant este
sa incerci sa lipesti cioburile
aiurea
de fiecare data o sa-ti iasa altceva, multe vieti diferite in urma ta
uneori mai interesante decat au fost ele de fapt!

Aky spunea...

Loreena, Clannad, domnilor? M-au leganat in multe nopti conjugate la a-I-a singular sau plural.
Panta-Papanas-cu-Smantana (au ce buni is cei de la Bistro Athenee!), nu stiu ce ti-a venit, dar iar m-ai atins.

Cu voia ta, te trimit la cativa prieteni care au dat o mana de ajutor cand mi-a fost nevoie:

Paler: "Nu dispretui lucrurile mici. O lumanare poate face ceea ce soarele nu va putea niciodata - sa lumineze in intuneric."

Nichita Stanescu: "Visele nu trebuiesc crezute. Ele trebuiesc, ca si vinurile bune, degustate, niciodata cu un alt gand in cap decat acela al soiului de vita de vie din care au fost trase."

A. Skarmeta (apropo de caderi si ratari): "Trenurile care merg in Paradis sunt intotdeauna locale si se poticnesc in gari jilave si inabusitoare. Numai in Iad merg expresuri."

Si ca sa zvantam malincolia de pe ochi, iete invitatiune - sa bem!

http://www.trilulilu.ro/verbiaj/563bff6049bf38

Aky spunea...

Domnu' Verbiaj, dau copyrait :D

pantacruel spunea...

zuzeta,
ca bine zici,
ne-am trezi astfel cu un vitraliu de toata frumusetea
in locul unui geam de vitrina.
probabil aceasta este diferenta intre oamenii obisnuiti
si ceilalti care lasa ceva in urma lor.
ceva care poate fi admirat :)


aky-bistro-athenee,
de unde le stii pe toate?
papanasii cu smantana sunt chiar cei mai cei dintre cei mai deliciosi.
bine ca mi-ai amintit de dumnealor!
apropo de citate,
parca tot paler ii umbreste pe coledzi... :))

Aky spunea...

Si nu ti-am pus din Rumi sau altii.. :).

In diminetile cand apar pe plantatie cu o moaca obosita, nedormita, stresata sau ce o mai fi, si ma intreaba lumea "ce tren fu de data asta, care a dat peste tine de esti asa lovit in aripa? intercity, expres?". Le spun ca personal, si ma gandesc la ce a scris Skarmeta.