marți, 20 noiembrie 2007

india

si am mai vazut cateva. fascinante, amuzante, unele emotionante.
ceva diferit de tot ce vazusem pana atunci.
nu sunt ruda cu jean marie boursicot, dar imi place sa vad reclame bune si idei geniale. bijuterii de 1 minut.
cu rabla aia de peugeot a lor mi-au captat atentia. era clar ca aveau potential urias si imaginatie cat toata europa la un loc. doar tara le e nesfarsita, iar populatie infinita :)
i-am tot urmarit de atunci. eu cred ca sunt cei mai buni.
ei si sud-americanii.

6 comentarii:

Aky spunea...

Splendid, inepuizabilule! Te-am savurat dimpreuna cu o cana de lapte de orez. Incomparabila privirea indianului de la volanul psuedo-Peugeot-ului, din final..

pantacruel spunea...

aky-lapte-cu-orez,
chinezule,
voi cauta si niste reclame cu ochi oblici pt tine,
zilele astea :)

dar parca tot cel cu imnul national e mai bun decat toate 'comedioarele' cele...

Aky spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Aky spunea...

Musai cu scortisoara, te rog.
Tare bun laptele de orez, mai bun ca cel de soia..

Apropo de lapte :) - http://youtube.com/watch?v=cDzYgqkQ_lE

PantAngelRadios, cunosti "indian teacher explains the word f*ck"? Inlocuieste steluta cu "u" si cauta pe dragul nostru youtube :D.

pantacruel spunea...

aky-scortisoara,

'teacher explains the word f*ck'
este mortal.
asa ca...
l-am introdus in post :))

Aky spunea...

Ma bucur Panta.. initial postasem eu linkul la tine, dar m-a lovit pudoarea si te-am lasat pe tine sa cauti.

Dupa "Silence, infidel - I Kill You!!" al lui Achmed the dead terrorist (pe asta sigur il stii :D), expresiile pentru "trouble", "agression", "difficulty" ale indianului sunt un nou hit.