vineri, 23 noiembrie 2007

cioburi. 4

’e vremea rozelor ce mor,
mor în gradini si mor si-n mine
s-au fost atat de viata pline,
si azi se sting asa usor.

in tot, se simte un fior.
o jale e în orisicine.
e vremea rozelor ce mor
mor in gradini, si mor si-n mine.’

(si cand te gandesti ca macedonski si eminescu
erau nu numai contemporani, erau si rivali...)

bateti-ma (tandru), injurati-ma (crancen),
dar pe mine ma ia cu lacrimoase
si grasa de cotnari,
cu melancolii, cu regrete,
cu amurg,
cu ‘duioase… valmasaguri de suspine’
cand ascult
toata aceasta muzica, toate acele vremuri,
toate…

4 comentarii:

Aky spunea...

Panta-Dulceata-de Trandafiri (au ce pofta mi-e!), o de-asta te atinge la corazon?

"Rondelul beat de roze"

De roze e beată grădina
Cu tot ce se află imprejur
E beat si cerescul azur,
Si zizâie, beată, albina.

Se clatină parcă lumina,
Un tunet e simplu murmur. --
De roze e beată gradină
Cu tot ce se află-mprejur.

Dar iată... -- A mea nu e vina...
Chiar eu, in gentil trubadur,
Visind, lânga-al apei susur,
Mă schimb, asteptându-mi regina... -
De roze e beată grădina.

Ce dai de baut, daca tot ne-ai aruncat in butoiu cu melancolie?

pantacruel spunea...

tuica batraneasca e buna?

Aky spunea...

Oi fi eu vajnic si fortos, cum bine se stie, da ma ridici de sub masa si-mi dai palme dupa trei guri de tuica, ai mila. Un vin fiert nu refuz, insa.

pantacruel spunea...

cred ca aici ai dreptate.
vinul e mai prietenos.
dupa o canistra, jumatate bauta, jumatate scapata pe tarana,
se mai prelinge pe camesa si un vers pelin