marți, 10 noiembrie 2009

in sfarsit (dar nu așa... cu lacrimi! ca cainii turbati!)

in sfarsit a murit maestrul... de aproape 20 de zile poporul roman asteapta cu sufletul la gura acest moment inaltator-lacrimogen. in sfarsit multimea, norodul (care l-a iubit, se intelege) poate sa-si deverse inepuizabila compasiune, apetitul ieftin pentru melodrama.
iata, an de an avem noroc si mai dispare cate unul baban si foarte popular. iar asta, cel care a sfeclit-o acum, a a fost unul dintre ei (noi), unul care, al naibii!, parca nu mai vroia sa se duca; tot mai tragea de viata 'ca un caine turbat, in nemernicia lui'...

acum, ca s-a (mai) facut (putina) dreptate, putem deschide televizoarele (si-au asigurat ratingul pentru o saptamana) si gazetele (maine toate vor epuiza intreg tiraj) si blogurile (va creste traficul) si telefoanele (se duc minutele gratuite) si usile (traiasca țațele și bocitoarele!), avem ce vedea, ce povesti, ce lacrima.
e paine de mancat pentru toata lumea. uraaaa!

(bietul dinica, turbatul) - asa, ca sa-mi mai creasca si mie traficul...

6 comentarii:

florin spunea...

Eu astept alarmistii: "ne mor valorile!" sau "mor actorii batrani si nu vine nimeni din urma!". Pfui!

L'emmerdeur spunea...

cred că cel mai mult se bucură de ştire roşca stănescu şi chireac. :(

Unknown spunea...

ti-a crescut?

oricum, ploua frumos afara.

Anonim spunea...

de cand am auzit, mie imi vine sa tac... si, sper sa nu sune patetic, sa plang
am mai simtit asta la cativa dintre EI
banuind lucrurile la care te refereai, am inchis televizorul.

Şerban Tomşa spunea...

Aş fi putut jura că Dinică le va juca o festă mâncătorilor de căcat şi va scăpa... Îl auzeam vorbind aievea despre momentul greu prin care a trecut... Din păcate, operaţia de colecist i-a dat lovitura de graţie... Uite că mai mor caii şi când vor câinii...

pantacruel spunea...

florin,
intr-adevar, e firesc sa ne moara valorile. eu am auzit ca ne mor chiar si manelistii cateodata. ceva mai rar, ce-i drept - valoarea mea, valoarea mea :)

blogul cu filme,
niste tarani...

dedes,
putin imi pasa daca-mi creste, domle. si, oricum, afara nu ploua deloc (frumos) :)

pobby,
suna (f) patetic, sa stii! :p

serban,
numai caii batrani si delegati cu trabuce de la oficiala cainilor nu mor cand vor cainii rosii :D