luni, 21 decembrie 2009

holly golightly a mai adaugat sare pe rana

'îndeletnicirea' nu este chiar atat de simpla pe cât imi imaginam. dar nu dezarmez, abia m-am apucat.
abia m-am apucat sa recitesc 'don quijote'. intre timpi, am (re)vazut 'the shawshank redemption' si (pt prima data) 'intacto'-ul spaniolului fresnadillo. am mai fost la 'avatar', mai pe seară am râs amar la 'nunta' lui pavel lungin (o comedie tristă cum n-am mai vazut de pe vremea lui chaplin, lloyd, keaton si langdon!) si, totodată, m-am apucat de alt paul auster, 'cartea iluziilor'. carte pe care am primit-o cadou în urmă cu o lună de la o necunoscută ('o crăciuniță de modă veche', cum s-a recomandat aceasta)...

găsisem, cum spuneam, un titlu (provizoiriu) - 'domnul Q',
si chiar o frază de început, 'holly golightly a mai adăugat sare pe rană', la care am renuntat.

mă prinde Crăciunul viitor!
nu mai am nici un dubiu... :)

4 comentarii:

dragoş c spunea...

olala! don quijote! chapeau, monsieur! the best of the best!

pantacruel spunea...

dragos,
intr-adevar, batranul quijote ramane cel mai cel!

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Exact la Shawshank Redemption mă gândeam ieri. Excelent! O să-l revăd şi eu. Ieri am revăzut Green Mile, m-au luat iar frisoanele şi nu de la vreme. :)

În clasorul meu cu filme, S.R. e lângă timbrele Green Mile şi Mystic River. Dar eu nu le-am aranjat ca o cunoscătoare - mă pricep mai bine la cărţi.

Cât despre "îndeletnicire", vine ea, e timp!

La Auster am rămas doar cu "Nebunii în Brooklyn", Livin' el final loco, i-am zis eu.
Acum sunt călare pe Particule elementare. Rodeo, ce să mai! :P

pantacruel spunea...

zvarlugo,
ai mare grija la taurasii astia naravasi, sa nu-ti rupi vreun piciorus, acum, de sarbatori :)