d, o tânără cu un copil din flori lucreaza la un sex shop, într-un gang din bucureşti, în tura de noapte. acasă, în tura de zi, în apartamentul părintesc, tatăl lui d - un boşorog clişeizat la max (ca şi vecinele, bârfitoarele dracu') nu e de acord cu jobul fetei. probabil nici mă-sa n-ar fi fost, dar norocul ei e c-a murit (dar nu de plictiseală). aproape dramatic până aici. între timp, adică din când în când, ca şi cum reportajul (film în film) şi ficţiunea (farsă-n farsă) merg buză-n buză (deci găselniţă, nu alta!), d explică în faţa unei camere de filmat cum a ajuns să lucreze unde lucrează.
d are un coleg de muncă, m (un rol f bun făcut de gabriel spahiu) - paznic tânăr și cam neliniștit. și fără gagică. la fel de bătut de soartă, m stă în casa maică-sii, o bătrână senilă care nu-l lasă să fumeze când vine dimineaţa de la slujbă. pentru că e singur şi cu 10 ani mai mare ca d, pentru că a ieşit pe stradă la revoluţie şi a luat o palmă de la un miliţian (nu aflăm cum îl cheamă) şi, mai ales, pentru că o place pe d, îi va cere mâna, în genunchi. d refuză (avea socotelile și idiosincraziile ei), carevasăzică un mănunchi de melodrame. asta după ce m îşi înjură patronul (vlad zamfirescu, excelent şi el), pe a, care le-a prelungit programul de lucru în noapte. prin urmare, m, paznicul ratat, îşi dă demisia din slujba lui a, tatăl ratat.
a..., m are şi o idee de afaceri proastă (ca şi filmul de altfel), să vândă ghiocei în mijlocul verii. a îi explică lui m de ce e cam proastă, de unde deducem cât de inteligent este a.
dar stai să vezi răsturanare de situaţie - patronul sex shopului, deci a, şeful lor, al lui d şi m, este tatăl copilului lui d!, care este curtată insitent și cerută în căsătorie, tot în genunchi şi de un gras plângăcios, retardat şi onanist (asta am pus-o de la mine). tatăl copilului, m, pardon a (deşi şi m susţine, la supărare, că este tatăl copilului), este insurat cu o fetișcană sexoasă & bogată (i se văd chiloţii câteva secunde - vreo două), cea care i-a dat bani de sex-shop. aflăm acum că tura de noapte a fost inventată de a pentru d, pentru ca d care încă ține la a (și care o întreține la rândul lui) să-i poata da legal un salariu mai bun lui mamei copilului lui, pe care l-a vrut mort, când cu avortul, căci copilul trebuie să aibe condiții ca lumea şi şanse sporite în viaţa asta de rahat (ca şi filmul de altfel). apoi, un fost coleg de grădiniţă al fetei, o recunoaşte pe stradă pe d şi ii cere prietenia (toți îi cer câte ceva) fâstâcindu-se ca un pămpălău. pămpălăul e operator, adică director de imagine, și cel care realizează reportajul (pe care d nu prea și-l dorește, l-ar avorta înainte de finalizare) din film şi care, posibil, nu avem de unde sa stim (dar bănuim) va rămâne cu fata (d).
şi cate şi mai câte ar mai fi de povestit. uite, n-am zis nimic de golănaşul de cartier care scoate cutitul in sex shop, de boschetarul băgăcios, de crima din final, de accidentul din final, de epilogul din final, de bucuria specatorului din final etc
eu zic că 'viața mea sexuală' nu este debutul în lung metraj al lui cornel george popa (54 de ani), ci filmul de adio al netalentatului inginer constructor, jurnalist, dramaturg, regizor şi scriitor (+ scenarist).
dacă nu mă credeţi - milful ăsta soft chiar există, nu e o inventie! - mergeţi degrabă la cinema studio să-l vedeţi. la matineu costă doar 6 lei.
6 comentarii:
o descriere palpitantă, din ce an e filmul?
e din anul de gratie!
Mereu cand te vizitez, ma duci cu gandul la Francois Rabelais, de parca ai ceva samanta ctititoare, privind pseudonumele tau.
Nu m-a prea incantat povestea, dar mi-amintesti mereu de Gargantua si Pantagruel.
Oricum,
Ganduri albe in trecerile mele.
celestine,
(merci,
acum am observat ca textul e plin de greseli - de explrimare, gramaticale etc / l-am mai curatat un pic)
vorbele tale de dupa ma fac sa ma simt ca la romanii au talent :P
desi nu m-am uitat la romanii au talent, iar talentul meu, stiu, este undeva intre 0 si minus infinit.
hah, mie mi-a placut cristina florea
placuta prezenta, da. si cu alunita aia bine plasata :P
Trimiteți un comentariu