vineri, 12 septembrie 2008

prison break 4

'de mâine m-apuc să dorm' sau... 'încă trei episoade şi mă culc'. cam asta ar fi povestea, pe scurt, a ’prison break-ului’, pentru cine n-a aflat nici acum care-i treaba cu michael scofield, t bag, lincoln, bellick, sara, mahone, sucre şi toţi ceilalţi smintiţi prigoniţi şi hăituiţi zeci de episoade.

îmbăloşat de pofte ca un câine turbat scăpat din fox river şi din sona, mi-am înfipt colţii în noul sezon. o serie pe care o aştept încă de astă iarnă, de când în vreo două nopţii albe, apăsate de fulgi grei şi zori molcomi, m-am imbuibat cu toată partea a 3-a.

ajunse în sfârşit şi în calculatorul meu, primele trei episoade ale celui de-al 4-lea sezon, proaspete, rumene, mirosind a ploaie rece de septembrie şi a pâine caldă, aşteaptă doar un mic ‘play’ din partea mea.
am întârziat cât am putut de mult momentul, păstrându-le pentru o seară trândavă şi lungă de vineri alături de un pahar de vin alb, demisec.
şi de promisiunea producătorilor că noua serie îmi va produce alte vânătăi şi cucuie în stomac şi-mi va zdrobi încă o dată ţeasta de ciment.

am aflat, astfel, că michael scofield îşi va dezvălui partea intunecată (abia mai rabd!). după ce reuşesc să scape din sona, cei doi fraţi hotărăsc să se răzbune pe companie. în acest timp lumea lui michael este zdruncinată serios când află ca sara e încă în viaţă. michael şi lincoln se aliază, printre alţii, cu mahone, sucre şi bellick, dar şi cu preferatul meu... genialul pervers t-bag, care deţine o informaţie vitală!

gata. am stins lumina, mi-am turnat vinul, am reglat sonorul. show must go on. play...

p.s.
sfătuit prieteneşte de bătrânul dedes, în urmă cu vreo 2 ani, să mă uit măcar la un episod din prison break, am ignorat sugestia amicului. până într-o zi când n-am avut ce face şi m-a pus dracu să trag cu coada ochiului câteva minute la 'telenovelul' care tâmpise omenirea.
nu era chiar atât de bun pe cât îl lăudase dedes. mă păcălise mârşavul. era heroină pură, era perfuzie cu serotonină! devenisem şi eu un tâmpit dependent după prima doză. aş fi amânat-o câteva episoade şi pe pamela anderson în cărnuri şi aţe pentru încă o secvenţă din diabolicul serial.

19 comentarii:

Unknown spunea...

Panta dependentul.

pantacruel spunea...

dedes perver...titorul :)

Ambasadoarea spunea...

O, da, suntem toti niste dependenti;)

pantacruel spunea...

nişte puşcăriaşi, doamnă ambasadoare,
care, de buna voie şi nesiliţi de nimeni, am mai sta vreo 4-5 sezoane - cu suspendare - la mititica doar ca să vedem cum se termina, dom'le, toată tărăşenia asta :)

Omul antipod spunea...

stiu ce zici :)

pantacruel spunea...

omule antipod,
spune-mi la ce te uiţi, ca să-ţi zic cine eşti :)

Ambasadoarea spunea...

De aia ma speriasem eu ca vine Apocalipsa peste mine, ca nu mai apucam sa vad finalul:))

Si ca sa fiu si carcotasa, nu m-a impresionat pana la lacrimi inceputul noului sezon;;)

pantacruel spunea...

eu nu pot sa vorbesc de rau o veche iubire, ambasadoareo,
si nici sa strivesc corola de minuni a lumii ;)

Ambasadoarea spunea...

Dar iubirile vechi sunt vechi prin comparatie cu cele noi.

Si nu vorbesc de rau. Analizez;)
Si nu strivesc nici macar un gandac:D

pantacruel spunea...

da, asta zic si eu.
prima serie a fost mult mai buna decat urmatoarele. dar asa se intampla de fiecare data cu urmarile.
pentru ca actiunea sa fie repusa pe picioare, e nevoie de trageri de par, de o serie de coincidente stupide, de un reglaj nu tocmai fin, in primele episoade ale seriei. sunt grosolane aceste exagerari, dar le accept(am), pentru tensiunea si placerea de mai tarziu ;)

Cora spunea...

Sunt un pic inoportuna cu comentariul...nu urmaresc serialul, nu am atata rabdare :) dar daca tot cunosc lumea pe aici ( te pup fata :):) am vrut sa-ti spun ca inregistarea cu Concierto de Aranjuez partea a 2, e bestiala..si culmea cu cateva minute inainte asta ascultam si eu (cu Paco de Lucia). Si daca tot iti apreciez muzica, imi spui si mie cum pot sa postez un MP3 ?

Unknown spunea...

Deci in sfarsit isi arata si Panta dependentele... sa savuram momentul :)

pantacruel spunea...

cora,
stai linistita, nici eu nu sunt perfect - prefer real-ul corei :)
e f simplu sa postezi mp3 sau video (probabil te intereseaza pe bara din dreapta).
1. click pe "particularizati"
2. "adaugati un obiect gadget"
3. "HTML/Java Script"
4. copy paste codul mp3-ului sau al video-lui pe care il doresti.
5. cam atat...

succes :)

pantacruel spunea...

deci small wonders,
micile minuni devin mari dependente ;)

Cora spunea...

multumesc...ai explicat f. bine...dar tot nu reusesc..asta e..nimeni nu e perfect..:) cea ma imperfecta e adresa de HTML..sau codul ...sau ...nu mai stiu...eu n-am nici o vina :):):)

pantacruel spunea...

:)) cora,

orice melodie are un cod (EMBED).

de ex... " object width="425" height="344" ... ... ... object"

acest cod EMBED il treci cu copy-paste in spatiul liber din...
"HTML/Java Script". si apoi dai ok. sau save. :)

mai incearca o data!

Anonim spunea...

cred ca e cel mai bun film pe care l-am vazut.abia astept sa vad si eu sezonul 4.am inteles ca aparitia lui cu intarziere s-a datorat si grevei scenaristilor de la americanii aia nenorociti care fac astfel de filme.

pantacruel spunea...

domnule urmuz,
cel mai bun film (serial) nu stiu daca o fi, dar cel mai lipicios si mai contagios din bagajul meu ingramadit asta e! :)

Cora spunea...

Victorie :) mersi.
Stii de ce nu mergea ? Eu voiam sa postez ceva ce aveam eu pe desktop in Avi...asa ca pana la urma am postat de pe you tube.
Vizionare placuta :)