marți, 23 septembrie 2008

temerile mele

asta s-a întâmplat într-o marţi, când gârbovit de lene, pe la pagina 101 a calcanului, mă scobeam printre dinţi de-a curmezişul patului. şi anume să primesc leapşa ambasadoarei despre 10 chestii care mă înspăimântă. n-am putut să refuz o doamnă şi am dat curs invitaţiei...

în mic, acestea ar cam fi marile mele temeri
1. că până la 80 de ani n-o să apuc să citesc nici măcar atâtea cărţi câte gagici pătimaşe a perpelit neînfrânatul dedes, din clasa întâi până-n a 12-a bis

2. şi nici să mă bucur de atâtea filme câte decolteuri generoase, de oltence fierbinţi, a sfâşiat cu privirea cuceritorul verbiaj

3. că-ntr-o zi o s-adorm la mijloc de ’god save the queen’ şi o să mă trezesc în rai, la început de... ’in god we trust’


4.
sergiu nicolaescu nu şi-a spus încă ultimul cuvânt. şi că cele 43 de filme ca regizor şi 31 ca actor, ale dumnealui, reprezintă doar 'începutul unei frumoase prietenii' cu publicul larg

5.dinamo va ajunge în champions league exact în anul în care se va desfiinţa competiţia sau, mai rău, în toamna în care am să orbesc

6. că la cât de iubăreţ sunt peste puţin timp o s-o iubesc pe nevastă-mea mai mult decât pe mine însumi

7. că traficul criminal din capitală îi va transforma pe bucureşteni în traficanţi periculoşi: ionescobar din 335, popescobar din tramvaiul 34, etc, etc

8. că până la urmă voi învăţa şi limba engleză, dar nu înainte de efectuarea stagiului militar

9.michael scofield va scăpa în seria a 22-a din penitenciarul de maximă siguranţă rahova, iar în seria a 122-a se va scăpa pe el, dar tot nu se va da bătut

10. că o să ajung să postez o însemnare atât de minunată pe blog, încât scrierile lui tolstoi şi shakespeare vor părea nişte cărţi ieftine de colorat

bonus 11. că am să-i ascult 'în viu' pe u2 cântându-mi with or without you mai mult în oase decât în carne şi oase

8 comentarii:

verbiaj. spunea...

mie mi-era teama sa nu dai leapsa mai departe. mie. ca mi-e cam frica de ele.

pantacruel spunea...

mai, mie mi-e mai frica de leapsa pe ouate :)

Unknown spunea...

cu mine ai fost absolut generos.sunt convins ca deja scorul s-a egalat.
nu pot sa cred ca nu ai citit 500 de carti pana acum.

pantacruel spunea...

dedes,
vezi ca ai pierdut un zero pe undeva. ia cauta pe deget :))

anda grarup spunea...

Iar io nu pot sa cred ca n-ai facut armata :))

Imi place cu ce muzici ne servesti pe-acilea!!

pantacruel spunea...

anda, mai am timp. dar nu ma grabesc :)

apropo de muzici. am inteles de la matei florian - dintr-o dilema mai de vara - ca ultimul album coldplay nu este cu nimic mai slab decat celelalte. adica la fel de comercial, facil si de dulceag :) (dar mie, fraierul, tot imi place).
nu te-am uitat cu... "pantofii aruncati pe geam si cu ziarele", dar poate mai incolo, intr-o editie viitoare ;)

Unknown spunea...

Pai ai zis pana in clasa a 12.

pantacruel spunea...

pai o viata am si eu dedes... e greu sa tin pasul cu tine :)