miercuri, 23 decembrie 2009

asteptandu-l pe 'invictus'

de Craciun da bine la public sa mai ierti pe cate unul de care-ti aduci aminte.
eu m-am gandit sa-l iert pe clint eastwood.

il iert (si) pentru c-am vazut, aseara, ‘changeling’, care m-a convins ca moșul chiar stie meserie.
alearga el, sărăcuțul, ca nemâncatu’ dupa premii (de parca n-ar avea destule) si steaguri pline de glorie, mai scapă (că-i trecut bine de 79 si n-ai ce-i face...) cate-un gran’ pârțino, dar, per total, batranul clint scoate bunăciuni pe bandă rulantă.

așa că nu-mi rămâne decât să aștept cuminte ‘invictus’-ul cu morgan freeman si matt damon, in care, se spune, ca freeman face cel mai bun rol al său.
iar asta chiar ma intriga... adică omul asta negru, dar bun la suflet, despre care credeam ca este ca nadia,
'mister perfect 10',
poate si mai mult de atat?! abia astept sa vad cat de mult.

11 comentarii:

claude spunea...

Tocmai ce am vazut "Invictus". Nu e ceea ce unii dintre noi numesc un "film mare" si nici Freeman nu "face cel mai bun rol al sau", dar e un film emotionant (e oarecum enervant faptul ca e a true story si e greu sa dai vina pe batrinul Clint, desi...) si e bine facut. Alegerea muzicii m-a dezamagit un pic. Inca ma zgirie pe retina "gran' pirtino", asa ca ma opresc aici.

pantacruel spunea...

merci claude,
m-am mai linistit acum, ca am aflat adevarul. si anume ca freeman nu m-a mintit pana acum ;)
cat priveste apetitul macabru (aproape) al lui clint e. pt 'true story'-uri, acesta nu mai mira pe niemeni. este cam ca injuraturile de mama si morti la mircea d. :p

si 'sorry' pt zgarieturile retiniene. n-am intentionat asa ceva :)

als spunea...

deci tie ti-a placut 'changeling'?
hm...mmm ;)

ps nu e vba k n-ar 'sti meserie' - la virsta lui, & dupa o cariera de atitia ani, ar fi de risul curcilor -, probl e ce face cu ea... si mie mi se pare un maestru, dar un MIC maestru - si, categoric, cel mai 'overrated' regizor actual

anadana spunea...

nu "mos eastwood", ci Mos Craciun sa-ti(va)aduca tolba plina cu visuri implinite :)

pantacruel spunea...

leo,
n-as spune ca mi-a DISplacut :) chiar daca angelina e jalnica in mai toate momentele (compenseaza insa de minune malkovich in fiecare mm de pelicula in care apare),
chiar daca cliseele abunda la tot pasul,
chiar daca clint nu se poate abtine (nici de data asta) sa nu te plimbe cu dricul prin zona 'lacrimogene si alte arsenaluri hot'.
in mare, insa, 'changeling, mi se pare un film f bine facut (ceea ce am si spus - reda excelent epoca si oamenii acelor vremuri, tine bine haturile suspansului si povestea curge frumos.
(asadar,
cat de fain a fost la cascada iguazu? ;)

anadana,
o, ho, ho, multam frumos, dar am multe visuri pt anul care vine si nu prea cred ca mosul are atatea puteri...
Craciun fericit! :)

(si tot) leo,
apropo, eastwood chiar este cel mai 'overrated' regizor pe care l-am vazut vreodata. in acest sens, paralela pe care o faceam intre el si sergiu nicolaescu (pastrand proportiile) este una cat se poate de... obiectiva :)

als spunea...

da, malkovich rocks - e, spre deosebire de cage, expert in a face roluri d-astea (vezi si ala din 'burn after reading') in care stie pina unde poate merge prea departe
altfel, na, normal k eastwood stie meserie... dar filmu asta mi s-a parut ridicol & plictisitor; n-am crezut o secunda, desi e fapt real :))

ps iguacu este de nepovestit... e-atit de coplesitor incit it's simply beyond words!
in +, am facut canoping & wet rappeling ;P

pantacruel spunea...

leo,
ridicol & plictisitor? :)) e un p.d.v. interesant.
iata cum acelasi film poate parea si 'boring' si 'stimulating' in functie de ochiul - mai mult sau mai putin versat - al spectatorului.

habar nu am ce insemana 'canoping & wet rappeling'. si mi-e lene sa caut prin dictionare... dar banuiesc ca e ceva cu adrenalina in exces :D

als spunea...

canoping = zburat pret de 1km peste & printre copacii din jungla, agatat de un fir la 20m deasupra solului
wet rappeling = coborit 15m, in unghi de 90 grade, un perete de stinca 'prevazut' cu cascada - iar eu, cu casca ;)

pantacruel spunea...

cam astea mi s-au intamplat si mie la 'avatar' (si inca vreo 10 chestii in plus). numai ca totul s-a petrecut doar in mintea mea - in ochelarii mei 3D ;)

als spunea...

imi inchipui, da sa stii k the real thing is better ;)

o sa ma duc si eu la 'avatar' in ian, cind iese la imax-ul de aqui - k deh, singele (de cinefil) apa nu se face...

FELICES FIESTAS!

pantacruel spunea...

:D merci!
pai sa te duci, ca nici nu-ti poti imagina in ce a transformat cinema-ul tampitul de cameron!

Crăciun fericit!