vineri, 25 decembrie 2009

unii cu mos gerila, altii cu gagicile...

'Draga Mos Gerila,
daca vrei tu si daca crezi ca merit, te rog frumos sa imi aduci ce ai din urmatoarele jucarii:as dorii o clepsidra, ori o locomotiva electrica la care i se aprinde farurile, sau o masinuta de fier. Daca nu ai nimic din toate dorite, imi aduci ce crezi ca merit orcare alta jucarie frumoasa. As mai dorii si o felicitare de la tine. De sarbatori iti urez "La multi ani!"
cu bine, Dragos'


un 'amic' virtual, dragos, a descoperit o scrisoare adevarata si personala, o vechitură gălbejită de un sfert de secol, trimisă lui moș crăciun & mos gerila (la un loc).

scrisoarea, care este pur si simplu MORTALA, m-a intristat intrucâtva, căci mie, în acele vremuri, nici prin gând nu-mi trecuse să-i scriu moșului scrisori. ci doar gagicilor.
ah, dac-as gasi si eu, pe undeva prin debara, o scrisoare d'aia compromitatoare...

5 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

:) ce frumos!

Şerban Tomşa spunea...

Impresionant...

Unknown spunea...

am si eu o vairianta in sertar, de la 11 ani, cand inca nu dormeam noaptea ca sa-l pandesc pe mos gerila :)

pantacruel spunea...

taramul pierdut... :)

windwhisperer spunea...

ruga pentru .." mos catunnnn cuu peteeee dabeeee.."
si palmele la fund , caci prea erau fericiti si zburdau ca iezii !!
Sarbatori frumoase !

http://www.youtube.com/watch?v=lUyuGFoiWJ0