vineri, 18 decembrie 2009

roman pop (cronica unei carti anuntate)

gata cu prostiile, mă apuc de treabă.
blogul de față se va transforma (pentru o perioada de timp destul de lungă) într-un fel de jurnal al romanului la care încep, de astăzi, să lucrez.
nu știu ce va ieși, însă momentan am o idee destul de limpede - un 'roman pop'.

12 capitole, 12 stiluri diferite - de la borges si hemingway pănă la joyce și john kennedy toole - personaje împrumutate din film și literatură care interacționează cu personaje reale,
un colaj sinistru, trist, comic, siropos, tragic, kitsch, joy, megaJoy,
vreau o poveste simplă & comună despre lumea actuală,
un pic de kubrick, un pic de fellini și niște andy warhol.
vreau sa spun f PUTIN cu un EXCES de mijloace, un fel de tril de ciocarlie interpretat de filarmonica din londra.

chiar nu știu ce va ieși și nici măcar nu-mi (mai) pasă.

13 comentarii:

Liviu Drugă spunea...

Baga! :) Sa ai spor!

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Să fii inspirat şi să curgă muzica şi scrisul! :)

als spunea...

asteptam cu interes
- dialogul, mai ales! ;)

zuzeta spunea...

good luck! e ziua perfecta in care sa te-apuci de scris :)

mofturi de ochelarist spunea...

Sa fie intr-un ceas(elvetian) bun! Sunt foarte nerabdator sa-ti scriu o cronica dura (ca sa te ajute!).Daca vrei, eu iti fac mai intai critica si apoi tu poti sa scrii linistit! Acum vorbind serios sunt sigur ca vei realiza ceva bun! La munca, panta!

Anonim spunea...

merge treaba?

vasgar spunea...

mi se pare important ca ai "o idee destul de limpede"... spor!

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
ideea e, după cum ţi-am mai zis, excepţională. Aştept să-l citesc. Poate ne vei arăta nişte fragmente, înainte de a-l încheia... Spor la treabă !

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

pantacruel spunea...

all,
merci, merci, merci!
inceputul e ceva mai anevoios (ca sa nu zic ca-i ingrat de-a binelea), dar ies eu si din dilema asta :p

anadana spunea...

imi place trilul de ciocarlie, imi place fellini,imi plac povestile simple...si ideea lui panta :)

Unknown spunea...

daca nu iese bine romanul pop (desi vad ca e un mega succes inainte sa fie scris)merge incercat si unul hard-rock.
spor la treaba maestre.

pantacruel spunea...

anadana, dedes,
o sa iasa. doar putintica rabdare, stimabililor... :)