miercuri, 10 martie 2010

pentru ca americanii (ma rog, francezii), cand sunt geniali, sunt de-a dreptul geniali. update

l-am vazut si eu la amicul djerzinski.
a luat oscarul pentru cel mai bun 'short' de animatie anul acesta, dar il merita si pe cel de anul viitor. o gaselnita seducatoare - 16 minute de istorie (marirea si decaderea-n gol, in curul gol), umor, autoironie si inventivitate deliranta. intr-un cuvant, un 'short' care te imbolnaveste.
pentru ca americanii (dar mai ales francezii) cand sunt geniali, sunt de-a dreptul geniali.

'logorama' (oscar 2010), 16 min.

update
ma gandeam eu ca
1. realizatorii sunt prea buni ca sa fie americani (erau francezi, desigur)
2. ca als (batranul si vicleanul leo) va interveni daca fac vreo gafa :p
3. leo (profesorul als) nu se dezminte si nu poate fi altfel decat a little didactic & un peu pedant (cu haz si cu masura, poftim) ;)

11 comentarii:

als spunea...

haha
asa o fi, decit k astia de-au facut logorama' sunt francezi: francois alaux & herve de crecy

;P

Anonim spunea...

da, genial, americanii sunt geniali cand sunt francezi.

pantacruel spunea...

dar trebuie sa recunosti ca si anonimii sunt la fel de geniali pt ca 'uita' sa-si dea numele. mai ales cand sunt romani! :D

pantacruel spunea...

leo,
m-ai 'salvat' de la dezastru si de data asta! :)

claude spunea...

astept update nr. 4

pantacruel spunea...

claude,
n-ai sa vezi! ;)

als spunea...

update-ul imi revine, pt k 'cei 2 muschetari' (ce-si zic h5) sint, de fapt, 3: l-am uitat pe ludovic houplain :)

cel care a ridicat oscarul nu este, insa, niciunul din ei, ci nicolas schmerkin, producatorul (nascut la buenos aires!), pe care l-am cunoscut la clermond-fd acu hat, peste 10 ani, cind tocmai scotea o revista de cinema ('reperages'), asa k ne-a scos la o bauta sa sarbatorim ;P

(ce zici, panta, cita pedanterie, didacticism & mondenitate aici-sha mai sus? :))

als spunea...

l.e.: update-ul 'nr 4', fireste - adica asa: 4>2/f3(+1)=(h)5

pantacruel spunea...

domn profesor (leo),
nu-mi mai ramane de spus decat atat:
update no. 5 + hi5 + 5 o'clock (tea) < the mayor of sector 5 (care este) - chanel no. 5 :)

claude spunea...

cam asta am gasit in notele mele facute in noaptea cu pricina (dar nu le-am crezut demne de un update):
2.32am. (animated-short) (logorama) (funny speach) (prod Nicholas Schmerkin).

pantacruel spunea...

deci sunt suficiente 5 update-uri ;)