joi, 18 martie 2010

sunt dotat, dar ma tratez

nu stiu ce mi-a venit - de unde atata inspiratie? - de-am deschis televizorul la ora 18.00, pe protv.
in fine, ar fi bine de stiut ca parul mi s-a zburlit, ochisorii mi-au crapat de bucurie, timpanele mi-au plans cu lacrimi de amor, cand, cu intreaga mea fiinta, aproape zguduit de emotie, am dat (din nou) peste amicul gigol, peste unicul si irepetabilul mister 'high clas'.

mi-e greu sa recunosc ca eram ocupat in acele momente cu gogol, ca intelectualii. fireste, l-am azvarlit pe high clasicul rus de nu s-a vazut (mai ales ca, din cate am inteles, nikolai vasilievici era cam pe invers; al dracului de talentat, dar homalau - dar asta e traba lui) ca sa ma pot bucura in voie de monumentalul dandy george în toată splendoarea lui neruşinata.

inefabilul & irefutabilul IRON george
(ptiu, sa nu-i fie de deochi!)

16 comentarii:

dragoş c spunea...

clar, tu ai o obsesie cu caraghiosul asta!

pantacruel spunea...

dragos,
clar, sunt un obsedat nenorocit! spre nenorocul meu :D

badafly spunea...

Jenibil:))

pantacruel spunea...

badafly,
e si mai clar ca are succese depline la jeni! :P

Liviu Drugă spunea...

L-am urmarit pe gigolino 3 minute. E genial, si-a castigat un mare fan in persoana mea. :))) Viata bate filmul la popou de ii sar curelele pe toti peretii...

pantacruel spunea...

initial ma gandeam ca ar fi bun de un interviu. acum ma bate gandul sa fac un documetar hard... o zi (de lucru) din viata lui dandy george ;)

claude spunea...

@pantacruel: asa iti trebuie daca l-ai dat pe gogol pentru gigol. ;P

acuma, mi se pare aiurea sa aduci in discutie orientarea sexuala a unui scriitor (mai ales ca se stiu destul de putine lucruri despre subiectul asta) in acelasi text in care ii faci reclama preafericitului domn george.

ca sa nu mai amintesc ca iar ai apelat la cuvintul 'dandy', ceea ce nu se face (stim noi de ce!).

pantacruel spunea...

claude,
1. e blogul meu,
2. nu suntem in china
3. chiar nu-mi pasa ce orientare sexuala sau politica are GOGOL. il citesc cu nespusa placere (l-as citi si daca ar fi stelist-aurolac-tuberculos) si, in plus, cred ca este in top 3 scriitori din lume ever! :)

claude spunea...

1) si 2): aceste cuvinte ne doare ;P
3) pai, daca nu-ti pasa, cum de ai adus vorba? ;P

pantacruel spunea...

claude,
1. as spune ca nici durerea nu mai e ce-a fost odata! :P
2. e vorba de cateva (teribil)isme: postneomodernism, intertextualism, avangardism si (putin) excentricism ;P

dana spunea...

domnule, cate seriozitate!!!!!impune respect, parol!magnificent! deci asta inseamna sa iesi din tipar!ce pofta de Oscar Wilde mi s-a facut brusc...

Maya spunea...

"pisica blanda, zgarie rau" asta mi-a venit in minte privindu-l :))
hai... , nu fi rau , in naivitatea lui, e genial omul:))
multumesc pantacruel pentru o portie sanatoasa de ras!

innuenda spunea...

Brr! Eu n-aș rămâne singură cu individul ăsta nicio clipă. Are profil de criminal în serie.

als spunea...

cit de disperate tbuie sa fie femeile care se dau pe mina amaritului astuia?!
sa ne-ntelegem: n-am nimic impotriva sa existe astfel de 'prestatori de servicii' dk exista oferta; si nici nu condamn femeile care apeleaza la el. numai k nenea asta arata in cel mai bun caz k un contabil! iti tbuie o buna doza de kinkiness (sau, cum ziceam, de disperare) sa consideri k 'asa ceva' poate functiona k 'gigolo'...
ps oricum, omu mi s-a parut mai decent (in raspunsurile lui) decit maruta cu intrebarile lui

pantacruel spunea...

dana,
un ţipar iesit din tipar :P

maya,
tipul este, mai degraba, 50% genial si 50% genital :)

innunenda,
sunt de acord cu tine. are profil de criminal in serie si faţă de pacalici! ;)

leo,
maruta e un janghinos, iar disperarea, femeile si contabilii fac casa buna. uneori :P

Anonim spunea...

asta e adevarat?? or doar o gluma facuta?