luni, 8 martie 2010

how deep is my love (la multi ani!)

azi dimineata am ratat oscarul cel mare (mi l-a suflat o fufă).
tin totusi sa le adresez cateva multumiri tuturor femeilor din lumea mea mica si un răcoros 'LA MULTI ANI', de 8 martie!

how deep is my love
(fotografii - toate florile din lume: soaţa lui pantacruel
muzica: bee gees
montaj: pantacruel)


- in primul rand multumesc primei si ultimei mele sotii (pentru ca mi-a dat nr de telefon acum vreo 9 ani, in autobuzul 385, desi nu ma cunostea decat de vreo 5 minute)
- apoi maica-mii (ca dupa ce s-a lasat sedusa prea usor, la nici 18 ani, de golanu' de taica-miu, nu m-a lepadat ca pe un (ca)catel dinamovist. cine stie ce resurse neban(t)uite or zăcea in mine?)
- in al treilea rand colegei mele de banca, cam grasa si urata, din clasa intai (ca mi-a aratat, in premiera pe ţară, calea - intr-o recreatie mai mare - chiar daca pe atunci nu pricepeam prea bine la ce foloseste si unde duce acea minunata fundatura)
- penelopei si celorlalte muze & ventuze care probabil ma asteapta inca inlacrimate (multumesc, dar sunt casatorit)
- si nu in ultimul rand fetelor rele de pe venus si celor din blogroll, care ma citesc cu ardoare (doamnele mele, dupa cum stiti deja, dragostea e doar un (ser)viciu :p)

5 comentarii:

o fata(?!?) din blogroll spunea...

Băi, câtă invidie pe lumea asta!:))

Foarte frumos, panta! Și fotografiile soaței și montajul tău sincer și povestea din spatele ocaziei de a spune lumii: sunt fericit!

P.S. Mulțumim și noi, cele din blogroll. Eu una, sigur!:)

pantacruel spunea...

bai, fato, despre care invidie vorbesti?!? :p
(multumesc!) :)

tot eu spunea...

a invidioșilor ăstora de amuțesc în fața fericirii altora și nu mai comentează unu! :)

anadana spunea...

eu am vrut...da' nu-s din blogroll si ,deci,n-am indraznit. deci,acum, c-au trecut babele, pot spune ca mi-a placut de fotografiile de soata si de montajul de pantacruel.deci, multumesc :))sigur!

pantacruel spunea...

:)))
merci, merci, blogaritzelor si nonblogaritzelor!