joi, 9 septembrie 2010

doar 5 lei

ce ai putea face pe la prînz, in bucureşti, in 20 de secunde? in gara de nord bunaoara. să fumezi un chiştoc? să socoţi în gînd cîte săptămâni, şi de ce doar atîtea, au mai rămas pînă la crăciun? să te scobeşti bine în nas? să asişti neputiincios la o juma de erecţie? să... nţţî, nici asta nu merge.

răspunsul e destul de simplu. în 20 de secunde îi poţi şterpeli lui pantacruel cafeaua cu lapte de 5 lei, de la mec, neîncepută* şi fierbinte, chiar de pe valiză.
totul ţine de sincronizare; sa pîndeşti momentul cînd proprietarul de drept intoarce capul & trupul să mute o geantă grea, bruneta, aproape cătrănită, mai aproape de peron (e vital de ştiut).

apoi m-am intors acasă să-mi fac o cafea cu lapte, în timp ce ma gîndeam că toamna s-a lasat bine printre străzi, iar un cor de fete oacheşe, cu dinţi rari, doar 5 lei, buchetul de banane doar 5 lei, îmi cînta fals (dar gratis), pe la big berceni.
doar 5 lei am dat si eu pe cafeaua aia tuciurie, ce chestie...

*****
* de fapt imi băgasem puţin botul în ea şi m-am fript la limbă.

8 comentarii:

catalina spunea...

Asta e lipsa de neatentie.
Ei, si tu speri ca baietii sutitori sa fi citit deja si s-o fi dat intr-a ma-sii ca era deja gustata?!
Bine, inteleg, 5 lei "e" cinci lei
:)
Dar, ce toamna, ce toamna grabita....Doar 5 lei, manca-ti-as
:P

pantacruel spunea...

in puii mei de toamna cri, toamna cri, căci eu, unul, chiar nu credeam ca... :)

dana spunea...

bun venit in club! in aceeasi minunata gara de nord, stateam la casa de bilete, visatoare, cu 60 de lei in mana... nu i-au trebuit nici 3 sec unui baiat de-al casei sa mi-i smulga din mana si sa dispara... am ramas ingaimand, buimaca: "mi-a luat banii din mana". Amuzant, pe de alta parte!

pantacruel spunea...

ce club e asta, fc rapid bucuresti? :P

dana spunea...

titulatura o mai negociem...ma gandesc la drepturile de autor...

pantacruel spunea...

'rapidistii' adevarati nu negociaza nimic, niciodata :)

dana spunea...

de aia tin eu cu craiova, ca acolo e loc de-ntors :)

pantacruel spunea...

era, nu mai e nici acolo :)