miercuri, 19 decembrie 2007

muzichiile lui aky

(material pasat de aky. de fapt este vorba despre o leapşă. aky momentan nu are cuib, dar într-o bună zi...:)

Parintii mei nu mi-au transmis prea multe culturi muzicale,
mai degraba au intinerit odata cu muzicile mele cele mai diverse.

Si totusi...
Engelbert Humperdink
o tot auzeam pe mama dorind sa asculte...

dar si Demis Roussos,

şi
ABBA (prima mea enorma iubire)

ca şi
Tudor Gheorghe (si azi un mare mare drag al meu)
(un mare mare drag al meu)

plus romantele interbelice, desigur..

9 comentarii:

maria spunea...

new leapsa, cu cartile copilariei. hai, hai ca ramai in urma

Aky spunea...

Saru-mana PantAngelRadios :) mi-ai facut dimineata razatoare cu gura pana la urechi. Ma revansez, curand.....

Astept posturile unor boieri care scriu mai frumos decat mine - care-s doar un purice pe-acolo prin barba.

Unknown spunea...

Constat ca suntem urmasii unor romantici, ceea ce imi produce o reala placere.

pantacruel spunea...

ma repet...
maria
haioasa idee!
astept cu nesat sa ma dau in spectacol:))
cu cele doua carticele
(cu poze cu tot)
ale copilariei mele :(

Aky spunea...

Hait! Ma bag si eu (nu zic unde:) ) la carticelele din copilarie.. Uaa, si acu mi-e dor de ele..

maria spunea...

hai ca eu deja ma super distrez cu carticelele. mi-am amintit de unele de care uitasem total, gen aventurile lui habarnam, dar care m-au incintat pe vremuri

pantacruel spunea...

maria,
cartea asta a facut multe victime, vad.
habar nu aveam pe vremea aia ca exista asa ceva... :)

Aky spunea...

Habarnam e exact una din my all time favourites :). Ce am mai buchisit-o..

Anonim spunea...

Foarte fain Tudor Gheorghe. Thanks, Panta! :)

Si legat de carti din copilarie, "Neverending story" mi-o amintesc cel mai bine. Avea niste cotoare ale naibii de groase. :D