vineri, 6 februarie 2009

am plecat

pa!

13 comentarii:

verbiaj. spunea...

ai plecat destul de teatral. acuma spune-ne si unde.

Unknown spunea...

drum bun!
ps
sa-mi scrii.

Unknown spunea...

e, hai, asta-i culmea. unde?:)

Cântăreața Cheală spunea...

Romeo, arunca otrava ca te spun!

pantacruel spunea...

:)

Anonim spunea...

Mie mi se pare ca nici in gluma ”James Dean” nu ar pleca asa. Adica ar trebui sa inceapa cu mi-a parut bine (rau) ca v-am cunoscut si...va las mostenire acest blog, bucuria de smotoci cuvintele si a gadila filmele si tot asa.
Sau era: am plecat pana la baie(?:).
Sau...:)

gabitza spunea...

...:)sa faci o plimbare sau in vacanta...sau in pauza de pranz:)
Intr-adevar, nici in gluma nu trebuie sa spui asa ceva:p

pantacruel spunea...

azde-la-a-la-z,
cred ca a triumfat varianta aia cu 'bucuria de smotoci cuvintele si a gadila filmele' ;)

gabitza,
dar ce am spus domnita draga? :p

Anonim spunea...

Daca nu mancam acel "a"(care se sub-intelege), triumful ar fi fost rasunator. Asa, a ramas cam mut!
DE fapt era un "de a" repetabil care s-a pierdut pe langa "si".Ssst.

pantacruel spunea...

nici nu am remarcat nenorocirea! :)

Anonim spunea...

Nu te cred! Ma minti...;))

pantacruel spunea...

n-as avea motive (serioase)! ;)

gabitza spunea...

...respectabile domn, doar nu vroiai sa ne lasi arcul fara sageti;))