vineri, 27 februarie 2009

lyubovnaya istoriya

încă un 'short animated' nominalizat la oscar 2009. de data asta rusesc. ‘lyubovnaya istoriya’ (regia: k. bronzit)
un film de animație minimalist, dulce-amărui, despre singurătate.
o femeie de serviciu tânjește după o viață fericită, asemenea acelora relatate în ziar. totul până într-o zi, când un necunoscut îi lasă un buchet de flori...

*****

am făcut un concurs, am promis niște filme (premiate cu oscar), numai 7 au fost norocoși.

* alexedi – ‘burnt by the sun’
* monica – ‘the great gatsby’
* anadana – ‘ordinary people
* innuenda – ‘amarcord’
* als – ‘all that jazz’
* dedes – ‘butch cassidy and the sundance kid’
* ramona – ‘a river runs through it

p.s.
nu știu adresa de e-mail a monicăi și als-ului.

8 comentarii:

innuenda spunea...

1. Panta, mulţumesc de premiu!:* (ai o steluţă de la mine!)Nu l-am văzut încă. Pt că nici nu mai văd de oboseală. Am ochii înjectaţi de atâtea nopţi nedormite, citit, calculator şi tembelizor.
Dar până la sfârşitul weekendului îl voi fi văzut.

2. Hehehe, simpatică animaţia. Desigur, departe de căsuţa din cubuleţe. Dar a fost fun. Deşi...au făcut-o în veceu prima oară ?!?:)))

Well, dirty little thing called love!:D

pantacruel spunea...

japonezii au fost mai subtili decat rusii de data asta :)

anadana spunea...

"Dulce-amarui"zici.Perfecta aprecierea ta, mie chiar asa mi se pare singuratatea- dulce-amaruie...Si asta m-a emotionat, dar nu ca si celalalt, pe care-l privesti si ai tot timpul un nod in gat. P.S. marilias2003@yahoo.com

pantacruel spunea...

si eu zic la fel.
o sa le postez in zilele urmatoare si pe celelalte doua nominalizate.
ca sa avem o imagine de ansamblu :)

Unknown spunea...

mersi panta.

pantacruel spunea...

sper ca nu l-ai vazut prea de curand, dedes!

alexedi spunea...

pantule, cu nepermis de mare intarziere iti multumesc, e minunat.

pantacruel spunea...

va trebui sa il vad sau revad si eu. nu mai stiu despre ce este vorba... :)