joi, 5 ianuarie 2012

7 filme / que sera, sera

mi-am indesat in cap, in aceste prime zile ale anului, vreo 7 sau 8 filme (si circa 400 de pagini),
unele mai bune altele mai bunicele

code 46 (o corigență mai veche)
de vrais mensonges (pentru audrey tatou)
a torinoi lo (primul bela tarr)
never let me go (ecranizarea cartii lui kazuo ishiguro, pe care n-am citit-o)
unforgiven (in asteptarea lui j. edgar)
elena (ultimul zvyagintsev)
a separation (finalmente)
+
le père de mes enfants (o recomandare gorziana de acum fix un an)

iar ce va (mai) urma, va urma.

Un comentariu:

Anonim spunea...

never let me go (ecranizarea cartii lui kazuo ishiguro, pe care n-am citit-o).
cu aia,mă? pe care nu mai ştiu cum o cheamă, dar e mai degrabă socializer decît actriţă? a da keira knightley, nu-i aşa?
de toată jena.
nu m-aş uita la film din 2 motive:
1. e după o carte de ishiguro - nu faci filme după ishiguro decît dacă eşti tatăl lui dumnezeu.
2. e cu actori tineri, de comedii romantice hollywoodiene de 2 lei româneşti.
şi mai ales 3. pentru că am citit cartea şi nu faci film după aşa ceva.