sâmbătă, 25 octombrie 2008

proiectul 100

amicul verbiaj şi-a pus în cap să intre în cartea de telefon a recordurilor. a sunat la 112, dar nu i-a răspuns decât un bărbat bine pe la 45+, pofticios şi cam bucefalic. aşa că s-a apucat să ţină post. 100 la rând. s-a gândit dumnealui că dacă sâmbăta asta are câteva minute în plus are timp să recupereze toate posturile negre pe care nu le-a mai ţinut de la penultima bobotează până de sfântul dumitru cel nou.

omul nu e de condamnat, mai ales după ce a dovedit o brumă de simţ civic şi a pus pe fugă doi zgâiţi siniştri in plina zi.
şi, la urma urmelor, amicul nu este un caz izolat. eu, de exemplu, mi-am propus să-mi iau 100 de zile libere în următoarele 6 luni de muncă, nea dedes (măcelarul) să facă 100 de cârnaţi de sărbători, iar un alt individ să imite 100 de personaje în 5 minute. fiecare cu suta lui.

2 comentarii:

verbiaj. spunea...

daca nu-mi pica netu, sper sa scriu vreo 11 insemnari, pana la deadline.

pantacruel spunea...

speranta moare ultima. dupa deadline :)