duminică, 14 decembrie 2008

eu, tristan

da, da, nu de tristețe, ci de tristan tzara, e vorba.
chiar așa. mi s-a năzărit să intru pentru o seară în pielea poetului suprarealist.
n-am mai găsit pălăria aia cumpărată pe o nimica toată de la măgeanu, însă mi-a sărit în ajutor computerul. care a extras de capul lui o mână de cuvinte aleatorii numai bune să-i trag o poezie cu vers albicios.

poem...

dezvolt câini uniformi pentru membre presate
animat de estimări folositoare,
ca pokemon în ema mă consum sâmbătă seara,
curentul plus excepţia de pleonasm.

susţin că vârsta-n gura morţii are un fish,
am declarat-o la arhivă.
adeseori e creierul deschis în luna mai,
un grup menţine preşedintele la londra.

deci costă despărţirea de femeie.
pe site-ul comuniştilor egali,
vedea-voi cataclisme ciobăneşti
şi primii purtători de bani, profesionişti.

10 comentarii:

innuenda spunea...

Dadaistule, cum ai prestat textul ăla tot o poezie? Cum ai făcut? Vreau şi eu.

pantacruel spunea...

innuendo,
daca iti vand secretul se umple lumea de dadaisti. si pe recesiunea asta, nu e bine deloc :)

Unknown spunea...

da, mânz piperat plete destupate frunze

pantacruel spunea...

asta chiar imi place maestre. e de sezon!
manzul ala merge la niste carnaciori condimentati cu frunze, de care s-or nimeri, si udati bine cu sticle de vin degraba varsatorii si destupate :)

asa dede-istule! :)

verbiaj. spunea...

crezi ca tristan si-a iubit tzara?

pantacruel spunea...

m-ai blogat!

verbiaj. spunea...

daca tristan ar fi trait in era www te-ar fi avut in blogroll doar pe tine si pe isolda.

pantacruel spunea...

si tie, probabil, ti-ar fi platit solda (taxa pe verbiajul autentic) :)

verbiaj. spunea...

trist an, 2008. tzara e in priza. da s-a taiat curentul. ca pe porc l-au taiat.

pantacruel spunea...

tri stan si toti tri. unu-i analist s-are laptop trist, altu-i comunist si cam onanist si ultimu-i stelist si are un chist.
n-am gasit alta rima, bre.

si zici ca i-au taiat de pe lista si anul asta? pai tocmai am vazut că i-a votat lumea...