miercuri, 10 decembrie 2008

parapapapapapapapapa

că tot am căzut într-o ureche,
în cazanul cu muzici de film, și n-am zis eu nimic despre refrenul drăcesc pe care l-am căpătat după o noapte petrecută în favele,
între țâțele unei brazilience cambrate și bine crescute la foc mic (Doamne, iartă-mă!).

la lumina controversatului ‘tropa de elite’ - filmul lui jose padilha, nebăgat mai de nimeni în seamă la berlin și care a plecat pe furiș cu ursul de aur acasă; nu atât de tulburător sau memorabil ca ‘cidade de deus’-ul lui meirelles, dar cam la fel de intens.

o melodie, cum spuneam, care-mi lălăie gândurile și obsesiile de vreo 16 zile, 7 ore și 34 de miunte, fără pauza de masă sau de țigară,
din clipa în care m-am lovit cu căpătâiul de ea. scârba...

tropa de elite - rap das armas


acest tembel...
'...parapapapapapapapapa... valeu... paparapaparapapara clack bum...'
pe care mă tem că-l voi lua cu mine în mormânt. chiar sub fag, să-mi cânte cu drag
și să mă trezească din somnul de veci, vinerea pe la prânz, când viii intră în weekend.

11 comentarii:

luiza spunea...

la capitolul ost-uri, mai e un must have: max richter si waltz with bashir, proaspat premiat de academia europeana de film..

http://www.youtube.com/watch?v=Rzs2c4X8sFs

pantacruel spunea...

merci pt recomandare
o sa ma pronunt dupa ce le rumeg bine :)
academia europeana de film, zici?
ia sa vedem...

pantacruel spunea...

suna bine.
acum trebuie sa vad si filmul israelianului. documentarul animat, mai exact :)

innuenda spunea...

Panta, mă declar înfrântă! Mă simt ca Bulă citindu-l pe Patapievici!:D

pantacruel spunea...

innuendo,
mă declar la rândul meu tras pe sfoară! mă simt ca dani otil pizmuit de george clooney! :D

luiza spunea...

a, da, filmul trebuie văzut musai, e un fel de persepolis mai dur şi mai fără drept de apel. şi mai oniric.

ps: et comme ça, vous lisez le supplément de culture :)

pantacruel spunea...

ps:
aaa... oui, oui,
quelquefois aussi seulement accidentel :)

Unknown spunea...

parca zic ceva si de hagi baietii aia?
(ma scuzati pt interventie)

pantacruel spunea...

de gicuţă? unde,dedes???
apropo, mare antrenor, tipul...

Anonim spunea...

Am auzit melodia asta acum 2 ani, intr-o tabar in Franta de la niste portughezi. Si acum o am in minte. Si mai era una, tot in portugheza: Iran Costa - O bicho (tot cu ritm care et prinde si de care nu poti scapa cu una cu doua)

pantacruel spunea...

merci, monica.
ia sa vedem despre ce melodie vorbesti tu aicea... :)