luni, 1 decembrie 2008

megatron - palm d'o 200...


aproap că mi-a plăcu megatronu lu maria crișa. f scur & f adân. atâ de scur că i se ved curu pla și ditama premiu căzu. mi-a plăcu că n-a ma avu la mecdonal megatro.

și cam atât.

de când eram eu pricăjit, m-au enervat filmele despre revoluție și alea cu copii mici. haley joel osmont și dakota fanning nu se pun, că ăștia sunt un fel de oameni mari.
am supraviețuit povestilor repovestite cu evenimente calde din decembrie pentru a mă sufoca, mai nou, între fabule scurte cu copilași - toate premiate. 'alexandra' și 'lampa cu căciulă' - jude, 'lecția de box' - mavrodineanu, 'o zi bună de plajă' - mustață, 'valuri' - sitaru, unele dintre ele de-a dreptul geniale, recunosc. de parcă am fi o nație de asistenți sociali, belgieni și maicăli gecșăni.

'megatronul', marele câștigător al palme d'or-ului, m-a năucit însă. și aici, desigur, am dat peste un copil răsfățat și cam bou (cu o mama 'vacă și rea', că-l duce de ziua lui cu trenul la mc donald's).
acum, 'dacă aș spune că n-am înțeles nimic din felia de viață decupată cu talent de cel care mai are în farfurie un excelent 'amatorul' și interesant 'portret de familie', m-aș face de râs.
așa că mai bine tac mâlc și mă bucur pe ascuns de frumusețea lui 'joi' (hadrian marcu), livrat la pachet de ziua neamului.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Megatronul l-am vazut si eu, de doua ori. Prima data am stranutat pe la jumate si din aceasta cauza am crezut ca am pierdut firul epic. A doua oara nu am mai stranutat, dar la final am adormit, mult prea patruns de mesaj si obosit de incarcatura emotionala.

pantacruel spunea...

ce sa mai dedes, asta e un fel de senzatii tari de pe vremea lu nea nelu.
eu am avut un sentiment straniu de 'deja vu', de... 'stimati telespectatori si telespectatoare, programul nostru s-a incheiat. va dorim noapte buna!'
probabil ca trebuia sa ia premiu la categoria documentare (ravasitoare) :)

verbiaj. spunea...

deci sa-nteleg ca e o porcarie?

pantacruel spunea...

cred ca cineastii romani au ajuns ca fotbalistii brazilieni. am acumulat un capital enorm de simpatie dupa avalansa de premii din ultimii ani incat e suficient sa ne prezentam la un festival pentru a fi plasati in postura de mari favoriti. pe n.v.

il poti rata fara probleme, verbiaj :)

Anonim spunea...

megatron e o schita studenteasca,
fara sens si fara mesaj
eu, una, m-am tot aseptat acolo, in final
sa apara cu viteza o basculanta al carui sofer sa piarda controlul volanului si sa izbeasca mortal
fereastra murdara de la mac.

si pan la urma ta-su vine sau nu vine? :))

pantacruel spunea...

auleo, zuzeto, ce final de oscar aveam la filmul asta de cannes, daca venea basculanta, cu checeapuri si mult mustar pe tot ecranul... ;)

cred ca tac-su, mic si plin de maruntis, a aparut, al naibii, chiar cand se scurgea genericul:)

Ramona Gabar spunea...

nici pe mine nu m-o impresionatara.
dar nici nu m-am asteptat, adica frate, sa fim seriosi, daca-i zice Megatron? io credeam ca e animatie din aia violenta cu roboti, nici n-a fost departe.
DAR! eu am vazut filmul la ICR, unde a venit si ala micu' sa vorbeasca ceva, n-am inteles nimic, dar a fost A-DO-RA-BIL!!! a salvat toata impresia mediocra, am ras tare.

pantacruel spunea...

ma bucur pt tine ca nu ai vazut si "bricostore"! :)

ala e de balaceanca, domnisoara regizoare andreea paduraru - cunoscuta, am inteles, ca mai face in timpul liber, din plictiseala, videoclipuri si spoturi tv - ar trebui inchisa pe viata si batuta cu cureaua pentru lipsa de talent!