luni, 8 decembrie 2008

a long time ago in a galaxy far, far away.....

13 comentarii:

Unknown spunea...

ce desfasurare, panta, ce desfasurare... :)

pantacruel spunea...

forta fie cu tine, smallW! :)

Carmen spunea...

azi mi-am petrecut toata ziua la work la tine pe blog - de fapt ascultand muzica ultimului tau post. a fost extraordinar. thx ;)

pantacruel spunea...

chiar si mie mi-a placut! :P

innuenda spunea...

Ce regal, Panta, ne răsfeţi!:)

pantacruel spunea...

păi dacă sunteți niște răsfățați... :)

innuenda spunea...

Eu mai vreau!:)

pantacruel spunea...

aaa... pe criza asta economica e intelept să fim mai ponderati! :)

luiza spunea...

ahhhh, moon river, când se aşază ea pe pervaz şi cântă, şi mai trece şi-o pisică prin cadru (parcă) :)

Unknown spunea...

canti bine Panta. Niste hore si sarbe poti sa oferi?

pantacruel spunea...

luiza,
inadins a trecut pisica aia prin cadru. stia ca se trage! :)

luiza spunea...

a, desigur, pisicile astea se dau totimpu în spectacol!

pantacruel spunea...

niste bagaboante, mie imi spui? :P