luni, 23 februarie 2009

articolul 420 și cei 7 câștigători

până să vă dezvălui numele celor 7 români care au câștigat câte un oscar la șezătoarea-ghicitoare ‘maneaua de aur 2009’, de la los angeles,
va trebui să ascultați o melodie din repertoriul de aur al bollywoodului:

merituoșii câștigători sunt:

1. alexedi 21 puncte (din 22 posibile)

2. monica 15 p.

3-6.andana, innuenda, als, dedes 12 p.

7. ramona 8 p.

în rest varză...
în frunte cu djerzinski (0 puncte!) și pantacruel (2 puncte!). dar se întâmplă și la festivaluri mai importante, cum ar fi ‘floarea din grădină și doi grădinari’

25 de comentarii:

Anonim spunea...

desi multi il vedeau castigator, nu as fi crezut ca slumdog va castiga. am si pariat pe benjamin button :D m-am incapatanat si am exclus cu totul posibilitatea ca milionarul vagabond sa fie the best.
:) ei, asta e... marele perdant al serii a fost benjamin button, iar cu el am pierdut si eu pariul :)) dar ma consolez cu gandul ca macar sunt in top 7 :D

pantacruel spunea...

:D esti in top, dar au fost mai multi perdanti, nu doar b.b. - pe care, oricum, nu prea il baga nimeni in seama :)

alexedi spunea...

eu tre sa il vad pe indelete ca ieri l-am vazut printre o friptura cu castraveti festivi si nu am putut urmari.
cerule, piesa asta... zambesc si imi smulg urechile in acelasi timp.
abia astept linkul ilegal :))

pantacruel spunea...

dar nu ne uita cu campioana!
sa stim si noi :)

alexedi spunea...

ce campioana???

pantacruel spunea...

aha. ti-ai iesit din forma. nu le mai nimeresti acum... ok, nu face nimic ;)

Unknown spunea...

panta eu pe ce loc sunt, pe 3 sau pe 6?

pantacruel spunea...

medalie de bron, dedes. nu toti avem valoare de podium... :)

anadana spunea...

Sunt trista azi,pantacruel,/ eu bronzu' nu-l iubesc defel/ voit-am locu-ntai, nu trei/ da's mandra ca ma alesei!(asta ca sa fie in acord cu...melodia si festivalurile)

pantacruel spunea...

amadana,
in primul rand cu melodia!

(ma tem ca nu pot intra pe blogul tau si implict nu am nici mail-ul de rigoare) :)

luiza spunea...

deci sunt extreeem de mândră că n-am nimerit nici un premiu. evident, mă bucur pentru penelope. şi doar în fiecare an îmi zic să nu mai am nici un fel de aşteptări de la academiile, comitetele şi comiţiile lor. poate de data asta mă învăţ minte. anyway, mickey a avut un costum alb impecabil. iar sean penn un discurs de doi bani. iar milk nici n-am putut să-l duc mai mult de 20 de min..

pantacruel spunea...

ei, cherie louise,
asa imi zic si eu de fiecare data. si la oscar si la eurovision si la multe alte prsotioare de 3 lei...

dar cu milku' ce-ai avut? :)
si macar la 'doubt' sper sa nu ai nici un 'doubt'.

si eu sunt mandr, uite, ca nu am nimerit decat la actrita. si, crede-ma, as fi vrut sa merg pe mana lui meryl. deci era cat p-aci sa ratez tot! :)

gabitza spunea...

Eu..."varza" norocoasa:D... Dar ma bucur ca m-am bagat in seama;)) Pentru urmatoarele "academii, comitete si comitii" voi fi putinel mai bine pregatita. Cu indrumarea voastra bineinteles! Promit!:)

pantacruel spunea...

esti binevenita in academia verzelor neinspirate!

data viitoare pariem direct pe productia mănoasă de la bollywood. nu mai asteptam luna februarie ca fraierii... :)

luiza spunea...

doubt şi the wrestler sunt deocamdată cele mai bune filme pe care le-am văzut anu ăstă. milk prea mi s-a părut biopicul clasic. şi m-am şi săturat de militanţi.

gabitza spunea...

:)...multumesc, panta!

pantacruel spunea...

luiza,
iti recomand atunci (cu afectiune si caldura) un filmulet japonez de desene animate. e superb, chiar daca a luat oscarul in 2009! :))

(imediat va aparea la mine pe blog)

gabitza,
:)

innuenda spunea...

Urât mi-a fost în viaţa asta locul 3 şi nota 7. Dar asta e. Dacă dădeai şi tu toate nominalizările din timp luam mai bine. De pildă, pe Wall-E l-am dat câştigător de când l-am văzut. La maison...,proaspăt vizionat, mi-a plăcut la nebunie. E drept, nu am văzut contracandidaţii. La Slumdog am zis imediat ce l-am văzut că are o regie fabuloasă, o imagine excelentă şi o muzică specială. Dar, asta e. Până m-or coopta ăştia în Academie...:D

PS. Panta, filmul cadou e la alegere dintr-o listă de premii? Sau ne dai tu ce crezi că ni se potriveşte/merităm?
Eu zic să ne alegem. Că poate ne dai ceva ce avem sau am văzut.

PPS. Sau...mie mi-ai dat deja?:))

innuenda spunea...

Urâte. Desigur. :D

pantacruel spunea...

mama, mama, ce am mai iubit eu nota 7! uneori si 5-arii imi placeau la nebunie...
stii, eu ma credeam actoras de mana a doua si cineast a-ntaia in scoala, nu ma interesau decat cateva materii :)

filmul va fi unul bun pe care nu l-ai mai vazut (ai incredere in alegerea mea)

innuenda spunea...

Am. Iaca am. :)

verbiaj. spunea...

deci premii pentru participare nu se dau, o diploma, un pupic de consolare, un trailer, un scurtmetraj de categorie B...

pantacruel spunea...

premiu de consolare pentru dumneata va fi o carte de john kennedy tool. "tu-l ai Doamne"!? :)

alexedi spunea...

pantule, mi-oi fi intrat in spam si oi fi sters din oops eroare, ca cum eram eu pregatit de vizionare am ramas cu torentu umflat. poti sa repeti faza te rog, ai yahooul la mine in profil, sarna.

pantacruel spunea...

inca nu am trimis filmul, domnule alexedi. il vei primi zilele aistea. sper sa iti placa :)