joi, 12 februarie 2009

michael shannon. încântător

sam mendes mi-a luat piuitul. obișnuiam să piui până să văd 'revolutionary road'.
după 'american beauty' și 'road to perdition', regizorul englez a nimerit încă o dată rețeta. dar nu despre mendes vreau să vorbesc, nici despre di caprio – din ce în ce mai bun (nu degeaba este noul robert de niro al lui scorsese), nici despre kate winslet (viitoarea câștigătoare a oscarului feminin + nevastă de sam mendes), ci despre o revelație...

încântătorul ’revolutionary road’ are două încântătoare secvențe. în ambele strălucește un încântător michael shannon de care nu am mai auzit până acum.

shannon face un rol remarcabil – un tânăr matematician cu probleme psihice. fragil, crunt și macabru, manierat, deplorabil și sinistru deopotrivă. singurul care poate înțelege monotonia vieții cuplului di caprio – winslet.
michael shannon de aici mi-a adus aminte de jocul barbar-melancolic al lui malcom mc dowell din ‘a clockwork orange’

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cei care nu înţeleg unde baţi(şaua) te privesc ca pe un nebun, dacă vrei să priceapă toate iepele. Shannon e singurul care înţelege sacrificial ei şi laşitatea lui. La o primă vedere, mi-am zis, siropos cuplu Titanic, dar am micşorat T-ul, am pus virgule, am băut siropu’ şi-a ieşit cuplu titanic. Merita încercat, şi chiar dacă un drum revoluţionar la început de lectură de scenariu, pentru regizor filmul n-a fost un drum al pierzaniei. Şi, şi spre surprinderea mea(aoleo, ce-am şîşîit) şi alegerea cuplului s-a dovedit o alegere fericită. Am descoperit un Leonardo matur, asemănător ca măreţie acelui copil, alături de De Niro(acu am dedeit?) aflat sub cupola lui Coppola. De cucoit aş mai cucoi, dar mă duc să cânt şi pe la alte mese, c-am rămas datoare(nu vândută). Hai, pa! Mai dă-ne de veste despre văzute sau nevăzute, ca să mai furăm şi noi pelicule de pe ODC…;)

Anonim spunea...

Cucu! Tot eu!

Erată : Sacrificial (ei) =(nu) sacrificiul( lui, era să zic)

pantacruel spunea...

almanahe draga,
daca e sa furam de cultura pe ODC, nu se pune. ramanem curati la judecata de apoi.
si apoi imi place cum șișiești și dedeiești pe la masa mea :p