sâmbătă, 28 februarie 2009

o noapte cu baba bono

see the stone set in your eyes
see the thorn twist in your side
i wait for you...


îi aștept de o viață. între timp au ajuns niște babe. putred de bogate, obosite, sofisticate.
trupa mea de suflet nu mai are suflu. nu mai are nici inspirație, nici grație. continuă să aibe, și încă în exces, show electrizant.
mega-ultra-super-show de 7 stele.

u2 3d este o nebunie.
este mai grozav decât pe stadion. bono stă pe rândul din față și-ți scuipă hiturile vechi în ureche, dacă nu ești atent îți mai bagă și-o mână-n ochi. ‘the edge’ te lovește în barbă cu gâtul chitarei. din părți te împung larry m. și adam c. cu tobele și bașii, iar fanii grămadă îți fredonează versurile în ceafă, în timp ce tu abia mai ții ritmul din picior.

nu e chiar real, dar senzația e undeva pe acolo. e ca și când visezi la penelope și te trezești în pat cu o gonflabilă focoasă, la fel de arătoasă și zâmbăreață...

8 comentarii:

anadana spunea...

Tu cu "babele", eu cu "oameni obisnuiti"...Multumesc!

pantacruel spunea...

cu placere!
sa-mi spui daca ti-a placut. eu am uitat despre ce e vorba in film... :)

anadana spunea...

Vazut film. Deci: melodrama cu oameni obisnuiti; poveste banala, dar bine inchegata despre o familie care si-a pierdut un fiu si celalalt e coplesit de vinovatie( exceptional jocul actorului T.Hutton)si mama il prefera pe primul...Un R.R. sensibil, preferand peisajul graitor si nuantele discrete; nimic spectaculos in acest film, m-am intrebat de ce Oscarul?si cred ca R.R. a reusit extraordinar sa exprime "obisnuitul"din vietile oamenilor.Imaginile de inceput,dublate de sunet,lasa impresia de atata liniste si frumusete...pt.ca mai tarziu sa descoperi ca era doar impresie.Ma rog, sunt departe de a stapani aceasta arta unde tu esti as.Si nu, n-am plans deloc la film.O fi de bine?

pantacruel spunea...

nu stiu despre ce as vorbesti dumneata. eu sunt un simplu jocker ;)

frumos povestit, anadana.
'oameni obsinuiti' a luat 4 oscaruri f importante, carevasazica.
cum ziceam, nu mai stiu daca l-am vazut sau nu :)

innuenda spunea...

Uf, Panta, eu nu am avut timp să-mi degust premiul. Am o săptămână infernală în faţă şi a trebuit să lucrez în weekend.

Dar cum îl văd, îţi bag un comentariu, oricât de off topic ar fi.:)

pantacruel spunea...

nu ma asteptam la asa ceva din partea dumitale, innunendo... ;)

gabitza spunea...

:) nu stiu daca sa-mi doresc un update si in ceea ce-i priveste pe U2 sau sa raman la hiturile pe care care le fredonam in drum spre facultate...
Cred ca aleg "stucked in a moment that you can't get out of";)

pantacruel spunea...

cred ca 'stucked...' e o alegere buna, gabitza ;)