luni, 23 februarie 2009

la maison en petits cubes

japonezii au lovit frumos la los angeles. au facut-o mai bine la pearl harbour, dar erau alte vremuri...
au venit cu pașii lor mici și repezi, au furat două statuete, una pentru ’departures’-ul lui yojiro takita (cel mai bun film străin - peste ‘entre les murs’ și ’waltz with bashir’?! ar trebuie să vedem de ce...) și apoi pour ’la maison en petits cubes’ de kunio kato (animated short).

pe acesta din urmă, un desen animat emoționant de 12 minute, l-am văzut și mi-a plăcut. mi-a adus aminte puțin de ‘femeia nisipurilor’ lui kobo abe și, și mai puțin, de celebra nuvelă a lui hemingway, ‘bătrânul și marea’.

16 comentarii:

innuenda spunea...

Minunat. Acum sunt tristă.

Filmuleţul mi-a plăcut mult. Mulţumesc, Panta.

pantacruel spunea...

innunenda,
nu mi-am imaginat ca am sa te intristez dintr-o nimica toata.
dar daca vrei, il retrag. il azvârl la recycle bin de nu se (mai) vede! :)

innuenda spunea...

Nu, de ce? Lasă-mă să fiu tristă. Că vesele sunt toate târziile!:)))

innuenda spunea...

Sau :((( poate ar fi fost mai în context!:D

pantacruel spunea...

cine te poate contrazice, innunenda? ;)

Miju spunea...

"This video is no longer available due to a copyright claim by ROBOT INC.. " :(

pantacruel spunea...

aha. l-a invalidat. nu-i nimic. il gasim din nou.
deci se rezolva :)

Unknown spunea...

M-a ametit filmuletul mai rau decat doi litri de vin bauti pe inima goala.

pantacruel spunea...

cum vine asta dedes?
ma lasi cu mintea tulbure. asta daca nu cumva era o metafora inimoasa :)

Unknown spunea...

una dintr-o inima aflata la etajul doi al casei turn

pantacruel spunea...

o sa cercetez cu atentie!

anadana spunea...

E trista povestea. Iubesc marea, dar mi-e teama de ea.Iubesc amintirile, dar mi-e teama de timp.Mi-a placut mult filmuletul.

pantacruel spunea...

este dragut, da.
acum nu stiu cum au fost celelalte filmulete. la ce gusturi au americanii, nu se stie niciodata... :)

innuenda spunea...

L-am invitat acum pe soţul meu la filmul ăsta. L-am impresionat!:)

Cu ocazia asta am revăzut filmuleţul. E sublim. I-am descoperit atâtea sensuri noi!

pantacruel spunea...

adica vrei sa spui ca am facut fericita o intreaga familie?!

in acest caz am sa mai transmit filmulete educative :p

innuenda spunea...

:)) Da, o întreagă familie. Nu ştiu cum reuşeşti, Panta, zău!:-)

Aştept cu interes. Filmele de animaţie sunt slăbiciunea mea. Am avut cândva şi eu unul aşa drăguţ. Father and dother se numea.:)

PS. Poate mai faci rost de animaţii cu Oscar!