sâmbătă, 6 iunie 2009

ultimul cântec

ultima noapte în elveția, ultima bere alături de prietenii din fribourg. în astfel de momente îți vine să cânți. sau să aplauzi cântăreții. pe radu, tenorul nostru din sibiu, pe ioan, baritonul de peste prut și pe adrian, basul din brașov.
și deodată, în creierii nopții, când cei trei crai de la răsărit și-au întrerupt cântecul, ne-am furișat ca niște umbre albăstrii înspre casele noastre. înspre bucureștile noastre blestemate.
ultimul cântec
- radu, ioan, adrian

14 comentarii:

verbiaj. spunea...

Montajul e obositor de frumos.

pantacruel spunea...

mai mult obositor decat frumos, domnule verbiaj.

de data asta n-am mai avut rabdare cu miile de fotografii vânate la pas marunt. le-am bagat la gramada si au scapat numa' alea mai norocoase. vreo 66!? :)

anadana spunea...

Doamneee,ce albastru!

Unknown spunea...

hai acasa.

gabitza spunea...

Foarte frumos! Si...drum lin inapoi spre casa!:)

to-morrow spunea...

Minunat!
Bucurestii mai pot astepta sosirea ta, daca mai postezi cantece.

Radu Tanase spunea...

Doamneeee ce de poze minunate si Doamneeee ce frumos se canta!!! Oare cine ??? :))

pantacruel spunea...

anadana,
un albastru 'azuloscurocasinegro' aproape :)

dede's,
casa de copii nu e acasa, nu?

gabitza,
foarte multumesc!

to-morrow,
mai postez, mai postez, ca m-am obisnuit prost! :p

radu,
intrebarea nu este 'cine canta', ci daca radu tanase are vreo legatura cu maria tanase :)

Anonim spunea...

Bun întors în bucurencile şi pedeleba noastră cea electorantă!
Să vezi( şi să nu crezi) aici jale! Aci rămâi la toate...verde la faţă, dar neutru, prin neprezenţă la vot!
Ce Elveţia, dom’le, când ai roMÂNIA ta!

pantacruel spunea...

bine te-am regasit, almanahe! neutru am fost si eu la urne. dar fara manie. nici acum nu stiu cine a castigat, daca a castigat ceva. si nici nu imi pasa :)

innuenda spunea...

Wie grün sind deine Blätter!
Willkommen, herr Panta!:)

pantacruel spunea...

o dame innuena, o dame innuena,
du kannst mir sehr gefallen! :)

innuenda spunea...

Was?!? Ich verstehe nicht...ich bin Tourist!:D

pantacruel spunea...

auleo, am uitat un "d". de fapt doi de "D"! :D
ich bin tandala, ich bin tandala :)