joi, 11 iunie 2009

un valţ, din ce în ce mai tare

păreau năluci de carnaval
cum se mişcau catifelate,
gătite toate-n rochi de bal,
de vântul serii sărutate,
de vântul serii sărutate....


valsul rozelor - by pantacruel

pe vremuri, pe verdea margine de sant, ‘valsul rozelor’ era dedicat universitatii craiova.
sezonul acesta insa oltenii, ca sa nu mai zic de dinamo si rapid, merita cel mult o manea cu fernando de la caransebes si un pahar cu sifon cald. in loc de sampanie la frapiera.

o sampanie frantuzeasca calitatea I i se cuvine si lui porumboiu al batran, patronul lui fc vaslui (locul 5 si calificare in europa league). agricultorul a castigat in extremis pariul cu corneliu, regizorul, caruia ii promisese ca se lasa de fotbal daca nu prinde cupele europene...

..."la finalul campionatului trecut, am avut o intelegere cu fi-miu, corneliu. am promis ca daca nu ma clasez pe locul cinci, n-are nici un sens sa merg mai departe. cum am pierdut pariul, ma retrag. e un ramasag facut cu el. daca nu-l respect in fata fiului meu, in fata cui sa mai am onoare?" - spunea porumboiu in ziua in care fi-su obtinea la cannes doua premii dintre cele mai babane.

cantarea lui tudor gheorghe si versurile lui alexandru macedonski merg la urziceni. la noua campioana a romaniei. o echipa amarata, vai de mama ei, care, in urma cu cativa ani, facea naveta intre divizia c si divizia d.

iar vântul tainic le şoptea,
luându-le pe fiecare,
ș-un valţ nebun le învârtea,
un valț, din ce în ce mai tare,
un valţ, din ce în ce mai tare.

6 comentarii:

Unknown spunea...

nu ma asteptam sa tradezi cauza asa repede. timp de doua minute in filmuletul tau apare sus in dreapta "looke4steaua". te-ai dat cu dusmanul.

pantacruel spunea...

era vorba, probabil, despre 'death star', statia spaţială din trilogia 'star wars'.
dar stiam ca nu te pasioneaza prea mult legendarul film al lui george lucas ;)

anadana spunea...

Bine-ai revenit cu-n vers macedonskian si o cantare! cat despre fotbal:nu cunosc, nu vorbesc, raman la valt...

Anonim spunea...

Şi-au innebunit salcâmii, bre!...Bravo lor, urzicenilor, că mă săturasem de atâta lătrat a pustiu…în fotBALU’ românesc.Hai, leagă-mă acum(almanahe legat îmi sună a carte lansată cu adevăru’) că ponegresc ogarii, da’ s-au făcut şi ăştia nişte javre, zău!

pantacruel spunea...

anadana,
tu vorbesti serios? si asta ti se intampla numai la valț? :p

almanahe,
innebunira si salcamii si ciulinii baraganului si javrele, bre! :)

Pobby spunea...

dar MM Stoica e vreo virgina? ma rog, in comparatie cu Borcea e o vestala chiar, dar asa, in absolut??