luni, 4 ianuarie 2010

the dark side of pantacruel

am incheiat prima parte si m-am apucat de a doua.
pot spune ca acesti primi 35 de ani (nu stiu unde au disparut, dar intr-un fel ma bucur ca am scapat de ei) au trecut la fel de repede ca sarbatorile de iarna,
sarbatori adulmecate cu jind inca din copilarie, de pe la mijlocul lui noiembrie, si care sfarsesc intr-o tristete nauca vecina cu durerea de cap, in primele zile din ianuarie – cand am avut ghinionul sa ma nasc (ma intreb sincer, cui oare i-ar mai placea sa vina pe lume intr-o elegie ninsa ?).
as mai spune ca, din pacate, in aceasta prima jumatate a vietii nu am sadit nici un pom, nu am zamislit nici un om si nu am ridicat nici o casa.
dar timpul nu-i pierdut.
in plus, ieri mi-am facut un cadou savuros cu doar cativa zeci de lei
‘drumul’ (cormac mccarthy)
&
‘noile mitologii’ (jerome garcin)

22 de comentarii:

anadana spunea...

mi-a placut asta cu venirea pe lume intr-o elegie ninsa. la multi ani, panta, om destept cu suflet de poet!sa ai o viata frumoasa, sa zamislesti viata, sa te bucuri de ea!:)

Anonim spunea...

ce clare sunt partile tale! 70 e o cifra rezonabila; si cum totul e clar,urarea devine astfel:la o a doua parte in care sa plantezi copacul, sa zamislesti omuletul si sa ridici casa! Se accepta si pozele aferente doveditoare, pe masura ce savarsesti, desavarsind.
si, cum nu se cade ca de ziua omului, fie el pantacruelic, sa vorbesti despre tine foarte mult,dar e musai sa vorbeasca experienta-ti si sa o impartasesti prin lume, fiindca suntem purtatori de semne si mesaje (postasi, deh) iti mai zic doar ca eu am plantat deja copacul, in prima jumatate a lui 36; daca-i sti de cate ori mi-am zis:"imi bag...tai copacul!" dar, n-am taiat nimic; nu l-am taiat nici macar cu o linie pe hartie; habar n-am de ce era musai sa povestesc asta, dar mi-ai dat posibilitatea sa ma consider in avantaj, si profit, atata tot...e iarna, ninge usor si-n dimineata asta au mai sosit pe lume inca 7-8 oameni(intr-un mic oras), intr-o prima parte a primei lor zi, zi a primei lor parti...deci, unora le mai arde sa se nasca intr-o elegie ninsa, altora le arde sa re...renasca. Ce ti-e si cu dorintele si putintele astea, bre!

aaa..si cum omu' io l-am zamislit(de zapada, ce-i drept, da' se pune, cred) nu-mi ramane decat partea cu casa...ca sa fie totul alb(pe negru?) ma gandesc ca putintele fara sa tina cont de dorinte ma vor duce intr-acolo ca-mi voi ridica intr-o zi, nu statuie(desi e tentant), ci un iglu....zapada sa fie si poli..pi. :)La multi ani, Panta...aveam chef de monolog la cafea. Ce bine ca te-ai nascut! :)

Sorina spunea...

La multi ani, Pantacruel!
Sa ai muuulte zile senine si creative in cea de-a doua parte, sa savurezi fiecare moment, sa te bucuri de cei dragi si sa realizezi si cele trei must-uri: om, casa, pom. :)

Miju spunea...

eu o citez pe almanahe, ce bine ca te-ai nascut :)
la multi ani!
eu am facut doi copii(am pus doar samanta), am plantat un copac(incepand cu "am pus doar samanta") - de la care astept de vreo 4 ani si fructele. satul de asteptare, am recidivat si am plantat si un ardei(chilli, tot din samanta plecat) in ghiveci; inca astept fructele...
pentru casa oare ajunge doar sa pui samanta?

si mai citez pe cineva(bancuri cu tomate): hei, catch up! :D
zilele astea fac si eu 36

als spunea...

doble fiesta, entonces - FELIZ ANO NUEVO y FELIZ COMPLEANO! :)

Unknown spunea...

La multi ani maestre!

Anonim spunea...

La multi ani, Miju! Ce bine ca ma pui intre ghilimele!
samanta de casa incolteste...da' nu in pamant, ci in noi! :)

pantacruel spunea...

anadana - :P

almanahe - ;;)
(apropo, am facut ieri o poza la iglu. o voi posta imediat)

sorina - :">

miju - >:D<
(si la multi ani si tie!)

als - <:-P
(muchas gracias seńor)

dede - :D

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

La mulţi ani!
Îţi doresc să-ţi fie bine şi să-ţi trăieşti timpul aşa cum vrei tu.

Hmm, elegie ninsă, zici tu? Deci eu, dacă m-am născut cu 5 zile înainte de Crăciun, ar trebui să-i spun epopee cu zurgălăi, mân-o, Zvârlugo, măi sau hăi! :))

Anonim spunea...

hai sa traiesti cat o fi nevoie!
(faza cu plantatul e o gaselnita a ecologistilor:)

pantacruel spunea...

zvarluga - B-)

pobby - #:-S

claude spunea...

Cheer up! Dupa calculele mele in ziua in care ai venit pe lume nu se vorbea de ghinion si nici nu a nins in Romania ;-) La multi ani!

pantacruel spunea...

claude - ;)
(multumesc mult si pentru informatii!)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

La multi ani de doua ori! Iar 2010 sa te ajute sa iti indeplinesti toate dorintele astea listate (si pe cele nepublicate).

pantacruel spunea...

anielle - :-P, :-P
(la multi ani!)

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
tu trăieşti frumos, zâmbeşti din colţul gurii, arta îţi este la îndemână - eşti un artist rafinat şi ironic ! -, iar viitorul este de partea ta şi îţi stă în faţă, ca o femeie misterioasă care te aşteaptă cu răbdare. E f important să nu uiţi finalul din "La răsărit de Eden" : TU POŢI ! La mulţi ani şi multe realizări fericite, dragul meu prieten pe care nu l-am văzut niciodată ! ( Până la urmă, nu cantitatea contează : gândeşte-te la Mateiu Caragiale, Tarkovski, Lampedusa, Buzzati, Canetti, etc.) Ai grijă de tine !

Anonim spunea...

la multi ani!

pantacruel spunea...

serban,
vasea,
& all the other
thanks!

diddle spunea...

la multi ani! [in caz ca ai ramas fara emoticoanse, iti sugerez :o) :P]

pantacruel spunea...

did - :o)
(merci!):P

innuenda spunea...

Oare-o să mă ierți vreodată?

...la mulți ani, din sufletul meu întârziat, pantacruel!

pantacruel spunea...

:))))
never, innunenda. never enough :p