sâmbătă, 16 ianuarie 2010

femeiusti (3)

salma

15 comentarii:

Unknown spunea...

multumesc!

pantacruel spunea...

pt putin, dedes, pt f putin :)

claude spunea...

e ceva indecent in felul in care ma uit la pozele astea, asa ca nu pot sa-ti multumesc :-)

pantacruel spunea...

pt nimic, claude, pt f nimic :)

luiza spunea...

penelope se cam lasă aşteptată...

pantacruel spunea...

intotdeauna reginele se lasa asteptate, nu-i asa? :)

innuenda spunea...

Regizore, oare te uiți și tu la Premiile Globul de aur, pe TVR? Eu sunt trează...îți pove alții dacă dormi!:P

PS. Și dacă vrei să știi adevărul-adevărat, găsesc ca Penelope are față de pechinez.
Așa cum găsesc și că Vanesa Paradis are față de pitic. Dacă nu ar domina această caracteristică și Vanesa ar avea față de pechinez. Nah!

pantacruel spunea...

pechineze, pechineze, zici???
ei, lasa, innunenda ca o sa vezi tu... :D

p.s.
la gloabele de aur nu m-am uitat, nu obisniesc sa vad aceeasi emisiune in reluare ani si ani la rand, aceleasi multumiri si toalete scumpe & elegante. apropo, am auzit ca anul asta au avut rochii misto kate hudson si kate winslet (negre), iar cher si sally hawkins au venit ka kulese de de pe garla! :)

innuenda spunea...

Mă, eu iar mă culc dimineața. Mi-am intrat în program ”normal”, fi-r-ar!

Acuma știi și tu cum e cu hainele...de gustibus! De exemplu rochia din șifon mov a Sandrei Bullock mie mi s-a părut nașpa, părea o rochie ieftină, de nailon. La fel așa-zisa minune îmbrăcată de Pretty women, mie mi se părea o rochie de cocktail, de după-amiază, nu o rochie de seară, de gală.

Cher era îmbrăcată interesant pe genul din concertele ei: Corsaj negru, gen Moulin Rouge...oricum, să moară dușmanii ei, arăta mai tânără ca mine...Asta cred că bea sânge de copil crud!:)))

Dar...sunt ușor surprinsă. Credeam că vrei să vorbim despre premii, nu despre rochii!:P

pantacruel spunea...

si eu, la randul meu, sunt usor surprins sa aud ca mai sunt romance destepte care pierd noptile cu ochii pe globurile de aur (si care, ma rog, par - desi evident nu sunt - mai batrane chiar decat cher!) :p

apropo, despre care filme? ;)

innuenda spunea...

Nu știu. Tu ești cinefilul! :D

La seriale mie mi-ar fi plăcut Dr. House.

Ah, și nu am stat degeaba așa târziu. Mi-am revăzut un actor (nominalizat dar... perdant) de care sunt îndrăgostită. De bărbat, nu de actor...ai înțeles tu: Simon Baker. Nu e o frumusețe standard, dar îl are pe... vino-Violeta-ncoa!:))

pantacruel spunea...

pe 'vino-flacaro-violet-ncoa', stiu :)

innuenda spunea...

Băi, Panta, m-au făcut ăștia celebră! Tresar de câte ori dau drumul la televizor!:)))

Și ghici cum eram azi îmbrăcată: palton violet și geantă neagră cu un colț violet.:) Dar să știi că le cumpărasem mai dinainte. Doar violetul e culoarea mea favorită, se știe...

pantacruel spunea...

cine sa le stie chiar pe toate, violeto?

innuenda spunea...

God knows!:D