duminică, 24 ianuarie 2010

flori de gheata, roti de cascaval

aceasta e floarea de gheata surprinsa de nevasta-mea cu telefonul mobil pe geamul magazinului din piata, astazi pe la pranz, pe cand ne intorceam de la biserica din cartier,
in timp ce eu, ca omul sarac si cinstit, cumparam niscaiva placinta cu branza dulce-acrisoara, o delicatesa de te lingi pe degete, nu alta, cotata la 6,2 lei - ne-a cantarit-o cu atentie, doua bucatele mai mici mie, doua bucatele mai mari ei, nevesti-mi -
iar in tot acest timp, un pungas, probabil un om necajit cu copii multi si flamânzi, niciunul flamand,
copilasi fara ciorapi si fara manusi si fara bunici cu pensie buna dar cu un tata hotoman, daca nu netrebnic, sprinten de picior si subtirel,
de față cu toti acei martori a furat doua roti de cascaval intregi de la branzeturi, roti proaspete, rotunde si rumene ca un curcan umplut cu fel de fel de bunatati, cu oua, cu orez, cu ficatei (si putin rozmarin), care cad greu la ficat ca un pietroi,
si dus a fost, nu l-a mai prins nimeni, nici macelarul, nici fata de la mezeluri, nici telefonul mobil al nevesti-mi. nimeni.

3 comentarii:

vagabond sister spunea...

si geamurile mele sunt la fel de inghetata...urasc iaaaarna!

dragutz blog...azi l-am gasit!

Şerban Tomşa spunea...

Dacă TU te duci la biserică, înseamnă că preotul e un om de ispravă şi îşi ştie menirea...

pantacruel spunea...

vagaboando sister,
dar blogul tau, sa stii, e si mai dragut... :p

serban,
multi preoti sunt de isprava, poate nu chiar toti, dar foarte multi. eu asa am vazut :)