miercuri, 21 iulie 2010

dar cartianu unde ar trebui internat?

'eu cred că 90% acolo sunt înmormîntaţi, dar celelalte zece procente sunt esenţiale. dacă nu sunt înmormîntaţi acolo, ion iliescu şi trupa lui ar face bine să ceară azil în cuba sau în coreea de nord pentru că ei ar intra cu capul în zid, ar fi finalul oricărei minciuni, nu ar mai avea ieşire din această situaţie.'
grigore cartianu

si dacă, totusi, grigore ăsta, aşa turbat şi bulbucat cum este el, are dreptate şi doar 90% din ceauşeşti se mai află la ghencea, restul de 10% fiind impraştiaţi prin lume ca sfintele moaşte?

păi, atunci, ion iliescu şi trupa lui ar face bine să ceară, naibii, un bilet la cinemateca şi să vadă 'gegen die wand' (cu capul în perete) al lui fatih akin

8 comentarii:

als spunea...

deci lol

ps cel din stinga lui cartianu este MUNGIU, sau nu vad eu bine?? si ce se pregateste sa fak cartianul cu mina lui dreapta? :)

pantacruel spunea...

leo,
e chiar mungiul (inca n-ai orbit!:P) care ii incanta urechiusele cu un scurt imn/oda. asa ca-ntre amici.

cu mana dreapta? sa nu-mi spui ca vrea sa mai scota un volumaş din pantaloni! :D

Liviu Drugă spunea...

Tz-tz-tz! :))

Liviu Drugă spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
als spunea...

dc folosesti diminutivul ('volumas'), u know smth we don't? ;P

als spunea...

@panta: non, mais j'aime le vert (tocmai am citit un interviu cu isabelle h. unde vbea dspr broccoli k fiind 'le vice vert de huppert'... si e si al meu :)

pantacruel spunea...

le vice vert de pantacruel est (in franceza mea aprozimativa) un coin vert de suisse :)

als spunea...

franceza e ok, da singuru lucru suisse care-mi place e le fromage suisse... schweitzeru adik

(si, desigur, ceasu cu cuc ;P)