joi, 28 aprilie 2011

penélope & comment nou de la als

da, DA, penelope place mult și la mua, mai ales in haine ude! ;)
apropo, aici ploua discret de cind am ajuns (in early april) si se aude lou reed incetisor.
cre k stiai k la petite penelope (cind era mititica, adicatelea) a fost balerina/dansatoare. k natalie (a ta & a lui cinesseur) + k audrey (a noastră, a tuturor)... ;)
vai, am iesit aseara cu billy (billy wilder, desigur) & stanley (stanley kubrik, cine altul?) la un restaurant demential! nu-ti spun ce-am mincat k tu bagi repede pe blog, dar iti spun pe cine am birfit (hi-hi!).
stai k ma suna sidney lumet cu kre m-am imprietenit pe drum (ma rog, voi stiti deja toate amanuntele...), aveam bilet in acelasi compartiment. liz taylor era cu doua sau trei vagoane mai în fata. asta, k sa vezi ce mică-i lumea lui lumet ;p
hai k mai vorbim. ciao!

ps merci pt postari ;)

Niciun comentariu: