marți, 12 aprilie 2011

vrabia (pentru că visează) / (moon river) chestionar, proust, leo

(audio)

eu, oricum, aveam tot timpul senzaţia (i-o spuneam şi pe mess şi nu mă contrazicea, ba dimpotrivă îmi replica 'am mai auzit trăsnaia asta!') că e un straniu amestec de proust, capote şi holly golightly, totul în carcasă de a.l.ş.
1. principala mea trăsătură - inconsecvenţa

2. calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - politeţea

3. calitatea pe care o prefer la o femeie - cochetăria

4. ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - mă suportă

5. principalul meu defect - pedanteria

6. îndeletnicirea mea preferată - privitul filmelor

7. fericirea pe care mi-o visez - tot timpul din lume

8. care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - munca în uzină, la o linie de asamblare

9. locul unde aş vrea să trăiesc - la parterul paradisului, adică în toscana

10. culoarea mea preferată - verdele închis

11. floarea care-mi place - micsandra sălbatică

12. pasărea mea preferată - vrabia (pentru că visează)

13. prozatorii mei preferaţi - sei şonagon, henry james, lewis carroll, joyce, proust, hesse, beckett, borges, nabokov, mandiargues

14. poeţii mei preferaţi - poeţii metafizici, mallarmé, trakl, t.s. eliot, arghezi, e.e.cummings, ungaretti, ashbery

15. eroii mei preferaţi din literatură - robinson crusoe, d'artagnan, stephen daedalus, marcel, narziss & goldmund

16. eroinele mele preferate din literatură - fedra (lui racine), mme de merteuil, mme arnoux, alice (in wonderland), miss marple, holly golightly

17. compozitorii mei preferaţi - preclasicii, bach, wagner, bartok, cage (4'33"), bernard herrmann, nino rota, l. cohen, gainsbourg

18. pictorii mei preferaţi - velásquez, picasso, miro, klee, bacon, warhol, twombly, hockney

19. eroii mei preferaţi din viaţa reală - jules verne, neil armstrong, bill gates, prima clonă umană

20. ce urăsc cel mai mult - trădarea

21. calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere - bunătatea

22. cum aş vrea să mor - într-un cataclism planetar

23. greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - adulterul şi bîrfa

24. deviza mea - "minimum de efort, maximum de efect"
chestionarul lui proust by alş

Niciun comentariu: