vineri, 1 aprilie 2011

urbanograme (1) / vă rog să mă scuzați că sunt țigan

duminică, pe înserat, în autobuzul 313
trăiască familia voastră! ia ascultați aicia ce zice florin salam. aseară am fost la florin salam acasă. am băut și am mâncat și am ascultat muzică. ia ascultati... viața mea nu mi-o schimbă nimenea. așa... doar eu sânt stăpân pe ea. are dreptate. ascultați, vă rog frumos. am pierdut dar nu m-am dat bătut. am făcut ce mi-a placut. eu sânt țigan, vă rog să mă scuzați. sânt beat și put a țigan. mi-ar fi plăcut să fiu român, dar nu sânt. îmi plac româncele de-nebunesc. n-am greșit cu nimic. vă rog să mă scuzați ca sânt țigan. și că sânt beat. sânt prost, trăiască familia voastră! n-am omorât pe nimeni, dar dacă vreau pot să omor. nu mi-e frică. nu sânt mandru că sânt țigan. sânt beat, vă rog să mă scuzați că va dau fumu de la țigare în ochi.

Niciun comentariu: